Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									43 resultaten
								
								Trefwoord: Lean-denken
				paperbackNederlands118 blz.9789024417346
				1e druk
				8-5-2012
						
						Voor elke organisatie is het continu verbeteren van bedrijfsprocessen een must om te overleven. Er is een enorm aanbod van methoden voorhanden om hiermee aan de slag te gaan.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands128 blz.9789024438006
				3e druk
				3-3-2021
						
						Lean is een compleet managementsysteem gericht op het continu verbeteren van de organisatie en haar processen, zodat medewerkers succesvol kunnen zijn in het realiseren van organisatie- en klantambities.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands9789051798616
				1e druk
				23-2-2015
						
						Deze uitgave heeft als doel eHealth en ICT-systemen in de zorg in verband te brengen met de belangrijke kwaliteitsdoelstellingen zoals doelmatigheid en transparantie.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels117 blz.9780984184347
				1e druk
				17-5-2013
						
						Door het volgen van een intuïtieve, stap-voor-stap aanpak daalt de doorlooptijd van de werkzaamheden drastisch met als eindresultaat een bedrijf dat haar kantoor gebruikt als hefboom voor groei.					 Meer
							
			
								21% KORTING
			
				paperbackNederlands314 blz.9789401800150
				1e druk
				18-12-2014
						
						Lean IT richt zich op het maximaliseren van waarde voor de klant door het minimaliseren van verspilling, dat wil zeggen: werk dat geen waarde toevoegt.					 Meer
							
			
								48% KORTING
			
				paperbackNederlands190 blz.9789059319493
				1e druk
				26-6-2015
						
						'L² Zorg' is bedoeld voor elke leidinggevende en manager in de zorg die verantwoordelijkheid wil nemen voor een duurzame en effectieve toepassing van de principes van lean.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands280 blz.9789462760141
				1e druk
				17-2-2015
						
						'De Lean Entrepreneur' laat ons verder kijken dan de Mythe van de Visionair, door vergaand begrip van klanten, snelle experimenten en inzichten uit de lean-startupmethode.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels436 blz.9781098168186
				2e druk
				30-4-2024
						
						Whether you're a startup founder trying to disrupt an industry or an entrepreneur trying to provoke change from within, your biggest challenge is creating a product people actually want.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels352 blz.9781847370556
				1e druk
				31-3-2007
						
						A new paperback reissue of the classic, internationally bestselling book that first articulated the principles of lean production, with a new foreword by the authors.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands162 blz.9789081590839
				1e druk
				9-12-2015
						
						'Dit is Lean' beschrijft op een heldere en toegankelijke manier de essentie van Lean en daarmee de filosofie van Toyota. 'Dit is Lean' is een bestseller in Zweden.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels152 blz.9789048623440
				1e druk
				15-4-2021
						
						'Lean Pricing' is a practical toolkit that will positively influence your pricing strategy, revealing insights in the different pricing methods and tactics used by successful companies.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands69 blz.9789081838009
				7e druk
				31-12-2011
						
						De auteurs van 'Een Lean Overheid' hebben de verworvenheden van Lean Management, ontwikkeld door autofabrikant Toyota, vertaald naar de specifieke context van de overheid.					 Meer
							
			
								
				ingenaaidEngels366 blz.9781118117569
				2e druk
				
						
						Deze no-nonsense gids laat u zien hoe de bewezen technieken en filosofie van Lean het beste kan worden ingezet.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels207 blz.9781449305178
				2e druk
				
						
						In dit inspirerende boek laat Ash Maurya u kennis maken met de strategie voor uw groeiende onderneming die nodig is bij het bereiken van "product/market fit".					 Meer
							
			
								70% KORTING
			
				gebondenEngels448 blz.9781260468519
				2e druk
				6-1-2021
						
						With The Toyota Way, you have an inspiration and a model of how to set a direction, continuously improve and learn at all levels, continually "flow" value to satisfy customers, improve your leadership, and get quality right the first time.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels352 blz.9780956830708
				
				1-10-2011
						
						This book integrates the three most powerful emerging concepts in service operations over the last decade: Lean Thinking, Design Thinking, and Systems Thinking.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels330 blz.9780071392310
				1e druk
				
						
						'The Toyota Way' laat Toyota's unieke benadering van 'Lean management' zien. Er zijn 14 principes die Toyota's door kwaliteit en efficiëntie geobsedeerde cultuur bepalen.					 Meer
							
			
								
										29,99
				
						Dit product is uitverkocht
				
				
				
			
				gebondenEngels300 blz.9780071385213
				1e druk
				
						
						In de Verenigde Staten zijn twee stromingen op gebied van kwaliteitsmanagement populair geworden: 'lean manufacturing' en 'six sigma'. In 'Lean Six Sigma' haalt Michael George het beste uit beide methoden naar voren en laat hij zien hoe een gecombineerd programma kan worden ingevoerd in organisaties.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels475 blz.9781439817162
				2e druk
				26-8-2011
						
						Veel organisaties worstelen ermee dat de geweldige operationele verbeteringen zich niet vertalen in financiële verbeteringen.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels194 blz.9781439820315
				
				9-2-2011
						
						'Lean Office and Service Simplified: The Definitive How-To Guide' goes beyond the basic tools to detail the key concepts of Lean as they apply to office and service environments.					 Meer