Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									115 resultaten
								
								Trefwoord: Maatschappelijke-effecten
				paperbackNederlands200 blz.9789461264756
				1e druk
				11-11-2021
						
						Een onmisbaar boek voor alle onderzoekers, beleidsmakers, bestuurders en adviseurs die kiezen voor onderzoek met impact.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands176 blz.9789089656384
				2e druk
				27-5-2022
						
						andere uitgaves beschikbaar
One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands176 blz.9789089654144
				1e druk
				9-4-2019
						
						andere uitgaves beschikbaar
Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands256 blz.9789088507502
				1e druk
				15-12-2021
						
						andere uitgaves beschikbaar
'Échte winst' is hét boek voor iedereen die met een organisatie of onderneming meer maatschappelijke impact wil bereiken.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands200 blz.9789082943214
				1e druk
				27-11-2020
						
						Ondernemen zonder purpose kan tegenwoordig écht niet meer. Dat is de gedeelde mening van de 29 impactondernemers in dit boek					 Meer
							
			
								43% KORTING
			
				e-bookNederlands9789463823470
				
				
						
						andere uitgaves beschikbaar
Kunstmatige intelligentie is de grootste kans én de grootste uitdaging van deze eeuw. Een onmisbaar boek voor wie wil weten wat er nu werkelijk aan zit te komen.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands256 blz.9789088508509
				1e druk
				28-6-2017
						
						andere uitgaves beschikbaar
'Échte winst' is hét boek voor iedereen die met een organisatie of onderneming meer maatschappelijke impact wil bereiken.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands240 blz.9789492873057
				1e druk
				7-9-2020
						
						andere uitgaves beschikbaar
Digitaal gebruiksgemak is het nieuwe minimum. Het is een commodity. De klant vindt het ondertussen de meest normale zaak van de wereld om met één druk op de knop toegang te hebben tot een reeks diensten en producten.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands160 blz.9789047006589
				1e druk
				28-6-2014
						
						andere uitgaves beschikbaar
Omzet en winst voor de aandeelhouders, daar draait het om bij normale bedrijven. Maar niet bij alle. Er is een bijzonder soort bedrijven waarvoor geld verdienen van secundair belang is.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands208 blz.9789024455508
				1e druk
				3-2-2023
						
						andere uitgaves beschikbaar
Dit boek is een inspiratiebron voor bestuurders, toezichthouders en verandermanagers die met nieuwe samenwerkingen willen bijdragen aan een positieve en duurzame wereld.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands135 blz.9789083309507
				1e druk
				19-1-2023
						
						Dit decennium biedt ondernemers prachtige kansen om gaten te dichten in de maatschappij. Wat daar voor nodig is? Een succesvol bedrijf bouwen waarin profit, purpose én people schaalbaar zijn.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands126 blz.9789090380995
				1e druk
				30-5-2024
						
						De een zegt dat AI het einde van de mensheid betekent, de ander zegt dat je straks niet meer zonder kan. Maar hoe zit het nou echt met AI? Dat ontdek je in AI, voorbij de hype.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels160 blz.9789492004024
				1e druk
				24-6-2014
						
						andere uitgaves beschikbaar
Omzet en winst voor de aandeelhouders, daar draait het om bij normale bedrijven. Maar er is een bijzonder soort bedrijven waarvoor geld verdienen van secundair belang is.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands224 blz.9789462763593
				1e druk
				13-12-2019
						
						andere uitgaves beschikbaar
Ontwikkeling doet zich niet voor in vaste fasen, maar het helpt als je weet waar je je als organisatie en persoonlijk bevindt in het proces en wat de volgende stap kan zijn.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands202 blz.9789001053420
				1e druk
				28-5-2024
						
						Met het nieuwe handboek Leven en leren met AI, geschreven door ICT-docenten, ontdekken studenten hoe zij generatieve AI in hun dagelijks leven en in hun leerproces verantwoord kunnen inzetten.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands224 blz.9789039101179
				1e druk
				27-8-2025
						
						Goed werk biedt inspiratie voor ambitieuze idealisten. Want met goeddoen en verantwoorde producten maken is wel degelijk geld te verdienen (en zelfs een huis te kopen), bewijzen sociaal ondernemers.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands140 blz.9789090326115
				1e druk
				10-3-2020
						
						Wat vind je belangrijker? Geld verdienen of werken aan een duurzame wereld waarin iedereen een kans verdient?					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands260 blz.9789463563802
				4e druk
				29-1-2025
						
						'AI voor iedereen' is een baanbrekend boek dat de ethische en maatschappelijke uitdagingen van kunstmatige intelligentie blootlegt.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands224 blz.9789462763937
				1e druk
				13-12-2019
						
						andere uitgaves beschikbaar
Ontwikkeling doet zich niet voor in vaste fasen, maar het helpt als je weet waar je je als organisatie en persoonlijk bevindt in het proces en wat de volgende stap kan zijn.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands224 blz.9789024455515
				1e druk
				1-2-2023
						
						andere uitgaves beschikbaar
Dit boek is een inspiratiebron voor bestuurders, toezichthouders en verandermanagers die met nieuwe samenwerkingen willen bijdragen aan een positieve en duurzame wereld.					 Meer