Filteren
Trefwoord
8 resultaten
paperbackNederlands176 blz.9789024418725
1e druk
3-4-2018
andere uitgaves beschikbaar
Winnaar PIM Literatuurprijs 2018 Is marketing misleiding en geldverspilling? Dit beeld kan ontstaan als marketing verkeerd wordt ingezet. Zonde, want marketing heeft de potentie zeer waardevol te zijn. Meer
paperbackEngels566 blz.9780470683668
1e druk
2-3-2012
Business Development: A Market-Oriented Perspective is designed to help enable market-oriented business developer to conceive, craft, and execute a superior business plan. Meer
paperbackNederlands378 blz.9789001863104
7e druk
21-6-2016
Dit boek bestrijkt de enorme diversiteit aan zakelijke markten en manieren waarop deze worden bewerkt, variërend van relatiemarketing tot transactiemarketing. Meer
paperbackNederlands248 blz.9789492196149
1e druk
1-3-2016
'Marketing met ballen' staat vol aansprekende voorbeelden en tips. Het helpt je positief momentum opbouwen om jouw kans te pakken en bij te dragen aan de weg naar ambitie. Meer
gebondenNederlands9789082340310
1e druk
8-2-2018
In dit tweede boek van Power to the people over online marketing in de zorg staat de digitale zorgconsument centraal en hoe Pluryn daarop inspeelt. Meer
paperbackEngels256 blz.9781107627420
1e druk
20-2-2014
Creating New Markets in the Digital Economy looks at how digitisation is radically changing the way we buy and experience products and services. Meer
gebondenNederlands208 blz.9789001876951
4e druk
10-8-2017
Lerend organiseren en veranderen is een voorloper op het gebied van verandermanagement en lerende organisaties. Meer
e-bookNederlands444 blz.9789023247135
1e druk
17-1-2011
In dit boek leggen Rob van de Wetering en Gerard van der Zaal op heldere wijze uit hoe grote, complexe en veranderende bedrijven met bedrijfsarchitectuur een belangrijk stuurinstrument in handen hebben. Meer