Filteren
Trefwoord
15 resultaten
paperbackEngels240 blz.9789063696382
1e druk
7-4-2022
Dragon Tactics presents the culmination of 30 years of individual experience as leading figures in Chinese corporations, written by Aldo Spaanjaars and Sandrine Zerbib. Meer
paperbackEngels280 blz.9789043035705
2e druk
3-8-2017
When a company initiates export development, it is essential to follow a systematic strategy formulation and decision-making process. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789047008798
1e druk
15-4-2021
Ze schieten als paddenstoelen uit de grond: start-ups die van plan zijn de wereld te veroveren. Van de 100 falen er echter 99. Meer
paperbackEngels160 blz.9789020922912
1e druk
18-2-2025
Are you an ambitious entrepreneur or a seasoned business leader looking to reach the next stage of growth? Growth Strategy is the essential guide to help you master the art of scalable growth. Meer
paperbackEngels308 blz.9780470120477
4e druk
This bestselling, up-to-date guide shows you how to start your own import/export business, from researching a raw idea to a successful launch to ongoing, profitable business operations. Meer
paperbackEngels158 blz.9780857080615
3e druk
10-3-2010
Richard Branson is een opportunist met een neus voor kansen op het moment dat anderen aarzelen of twijfelen om deze kansen te pakken. Meer
paperbackNederlands373 blz.9789043035101
1e druk
'Online marketing, de essentie' speelt in op het steeds groter wordende belang van online marketing. Hierbij gaat het bijvoorbeeld om zoekmachinemarketing, e-mailmarketing, contentmarketing, viral marketing en social media. Meer
66% KORTING
paperbackEngels255 blz.9798301535567
1e druk
5-2-2025
andere uitgaves beschikbaar
This book is a comprehensive guide structured into four steps. These steps are designed to be followed sequentially, from the initial feasibility study, through choosing the appropriate Route-to-Market, up to establishing an efficient visibility strategy in new regions. Meer
gebondenEngels264 blz.9781118893814
1e druk
21-10-2014
Dit boek is een bron voor bedrijfsleiders en marketingmanagers die de waarde van hun bedrijf willen optimaliseren door te investeren in de internationaal belangrijkste stedelijke markten. Meer
e-bookNederlands310 blz.9789463192248
1e druk
14-5-2020
andere uitgaves beschikbaar
Elke manager of bestuurder worstelt met de vraag op welke manier hij het beste vorm kan geven aan de vereiste veranderingen en innovatie binnen zijn organisatie. Meer
e-bookEngels81 blz.9781839787645
1e druk
20-3-2025
This book, Global Expansion Remote Presence for Scale-Ups, is the third in a four-part series. After selecting expansion regions and defining the appropriate Route-to-Market strategies, allocate the necessary resources. Meer
e-bookNederlands192 blz.9789462201170
1e druk
6-11-2014
'Gear Up' biedt een boeiend en praktisch raamwerk voor iedereen die van de grond af een onderneming wil opbouwen of een bestaande onderneming wil laten groeien. Meer
e-bookEngels69 blz.9781839787430
1e druk
20-11-2024
This book, Global Expansion Feasibility Framework for Scale-Ups, is the first in a four-part series and serves as an essential starting point in crafting a successful global expansion strategy. Meer
paperbackEngels566 blz.9780470683668
1e druk
2-3-2012
Business Development: A Market-Oriented Perspective is designed to help enable market-oriented business developer to conceive, craft, and execute a superior business plan. Meer
e-bookEngels44 blz.9781839787737
1e druk
23-4-2025
This book, Global Expansion Remote Visibility for Scale-Ups, is the fourth and final installment in this series. Meer