Filteren
Trefwoord
3 resultaten
paperbackNederlands278 blz.9789462363878
7e druk
29-10-2014
In 'Media en publiek' worden de belangrijkste theorieën besproken die binnen communicatiewetenschap gangbaar zijn en betrekking hebben op de werking van de media. Meer
e-bookNederlands4 blz.9789490574574
1e druk
8-9-2012
andere uitgaves beschikbaar
De auteur buigt zich nu over de vraag hoe het internet ons van binnenuit aan het veranderen is. Hij toont op elegante wijze aan hoe het internet niet alleen 'nuttig gereedschap' oplevert, maar ook voor een deel onze identiteit en de structuur van onze hersenen aan het veranderen is. Meer
gebondenNederlands192 blz.9789057599088
1e druk
4-6-2018
Hoe bereid je je voor op een sollicitatiegesprek? Hoe communiceer je met je geliefde, je baas of je werknemers? Hoe wapen je je tegen fake news? En, misschien nog wel belangrijker, hoe luister je aandachtig? Meer