Filteren
Trefwoord
5 resultaten
gebondenNederlands144 blz.9789082059618
1e druk
29-11-2024
Dit boek draait om intrinsieke motivatie, omgaan met (allerlei type) mensen en de kunst om gastvrijheid op volle toeren te laten draaien. Meer
paperbackEngels256 blz.9789401470353
1e druk
3-9-2020
andere uitgaves beschikbaar
If your company succeeds in providing outstanding digital service, becomes a partner in the life of your customers and provides solutions for major societal issues, you will develop 'an offer you can't refuse'. Meer
paperbackNederlands400 blz.9789462156258
3e druk
andere uitgaves beschikbaar
Het GROTE gesprekkenboek is sinds 2010 een beproefde gids voor leidinggevenden en HR-professionals die dagelijks uiteenlopende gesprekken voeren. Meer
e-bookNederlands180 blz.9789089650863
1e druk
14-9-2011
10 inspirerende hoofdstukken: hoe organisaties in alle commerciële bedrijfsprocessen relevanter worden in de ogen van de klant. De bonus? Volledig tevreden én loyale klanten! Meer
paperbackEngels160 blz.9789492004963
1e druk
20-4-2020
andere uitgaves beschikbaar
Organisations have long been dominated by the perspectives of the Good (quality) and the True (efficiency). The perspective of the Beautiful, an aesthetic lens on organisations, has largely been ignored or forgotten. Meer