Filteren
Trefwoord
5 resultaten
gebondenNederlands548 blz.9789001022754
9e druk
26-5-2023
De ontwikkelingen op het gebied van marketingcommunicatiestrategie gaan ontzettend snel. Zo is er de afgelopen jaren in Nederland meer geld uitgegeven aan online marketingcommunicatie dan aan communicatie in offline media. Meer
paperbackNederlands211 blz.9789059318717
14e druk
25-2-2015
Media zijn er altijd, overal en alom. Niet alleen zijn het er veel, ze zijn ook voortdurend aan verandering onderhevig. De komst van internet heeft de mediawereld compleet op zijn kop gezet. Meer
paperbackNederlands182 blz.9789001875374
7e druk
24-1-2017
Alle vormen van bedrijfscommunicatie komen aan bod: van direct mail tot jaarverslag, van persbericht tot ghostwriting, tot het effectieve gebruik van nieuwe media. Meer
paperbackNederlands172 blz.9789001875190
1e druk
20-4-2017
'Storytelling voor professionals' beschrijft wat storytelling (van oudsher) is, wat het met ons doet en hoe je het gericht in kunt zetten in uiteenlopende professionele contexten om een verhaal te vertellen over een product, bedrijf of persoon. Meer
e-bookNederlands126 blz.9789047005810
1e druk
10-10-2012
andere uitgaves beschikbaar
Erik Kessels leert u door middel van ruim veertig prikkelende statements creatiever te denken en onderscheidende ideeën te herkennen en waarderen. Meer