Filteren
Trefwoord
137 resultaten
gebondenNederlands228 blz.9789043027670
1e druk
28-3-2013
Dit boek gaat over het creëren van een sterke merkpositionering die past bij de organisatie en tegelijkertijd aantrekkelijk voor klanten is. Meer
paperbackNederlands304 blz.9789402711165
1e druk
16-11-2022
Creativiteit kun je leren: marketinglessen uit een leven bij Nike. Voor lezers van Shoe Dog.
Veel mensen denken dat creativiteit een talent is dat alleen voor de lucky few is weggelegd. Meer
paperbackNederlands198 blz.9789043032056
4e druk
1-3-2014
Met ‘Verboden voor klanten, wij houden van fans' ontdek je hoe je extra waarde kunt toevoegen. Daar worden klanten fan van! Meer
paperbackNederlands128 blz.9789001738174
1e druk
23-10-2020
Wat maakt dit boek uniek? Veel boeken over fans zijn vooral anekdotisch. Dit boek biedt je een strategische aanpak. Meer
paperbackNederlands670 blz.9789043037013
5e druk
27-5-2022
Het boek bestrijkt het complete vakgebied en maakt door de vele cases en voorbeelden de alledaagse praktijk van (digital, social & sustainable) branding inzichtelijk. Meer
paperbackNederlands288 blz.9789053528365
1e druk
6-9-2011
Verschillende auteurs constateren dat er fundamentele veranderingen plaatsvinden in onze economie. We evolueren naar een beleveniseconomie. In een wereld van overvloed zijn mensen meer op zoek naar psychische behoeftebevrediging: behoefte aan inspiratie, aan het bij een betekenisvolle gemeenschap horen en aan zingeving in het algemeen. Meer
paperbackNederlands336 blz.9789052617374
2e druk
5-1-2010
Het is de paradox van de huidige beleveniseconomie: hoe gekunstelder de wereld wordt, hoe meer de consument échte dingen wil - dingen die pakkend, persoonlijk en, bovenal, authentiek zijn. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789089655332
1e druk
23-10-2020
andere uitgaves beschikbaar
Uitdagende marktomstandigheden, keiharde concurrentie van alle kanten en eindeloos veel variabelen om op te sturen maken het steeds complexer om een succesvolle groeistrategie te ontwikkelen. Meer
gebondenNederlands415 blz.9789043039598
7e druk
Sinds de introductie van dit boek in 2002 is Brand Design, geschreven door brandinggoeroe en Register Marketeer Ruud Boer, een begrip geworden in veel directiekamers en opleidingen. Meer
paperbackEngels256 blz.9780273714132
3e druk
In de Nieuwe Economie is het talent dat kapitaal aan het dansen maakt. De dagelijkse sleur van het huidige bedrijfsleven is niet langer voldoende om deze werknemers vast te houden. Meer
paperbackEngels9789063694630
1e druk
20-9-2017
Contrarian Branding gaat over één simpele vraag: hoe laat je jouw merk opvallen in een almaar drukker wordende wereld? Meer
e-bookNederlands350 blz.9789491560163
1e druk
1-11-2012
andere uitgaves beschikbaar
In deze geheel vernieuwde versie van 'Branding NL' wordt u aan de hand van state-of-theart visies van Nederlandse professionals wegwijs gemaakt in deze New Brand World. Meer
gebondenEngels250 blz.9780470400913
1e druk
Volgens recente statistieken winkelt generatie Y zo'n 25 tot 40 procent meer dan de gemiddelde consument. Bovendien heeft deze gedreven groep consumenten de traditionele verkoop en marketingstrategieën volkomen overhoop gegooid. Meer
gebondenNederlands328 blz.9789013047028
2e druk
13-4-2013
andere uitgaves beschikbaar
Elke organisatie heeft een verhaal nodig, een corporate story. Een verhaal waarin duidelijk wordt wie u bent, hoe u zo geworden bent en waar u nu op weg bent. Meer
e-bookNederlands144 blz.9789089652836
1e druk
17-4-2015
In dit boek laat Kasper Klaarenbeek zien hoe je als organisatie nu en in de toekomst het verschil maakt in de relatie met je klanten. Meer
e-bookNederlands208 blz.9789058759283
1e druk
18-11-2018
andere uitgaves beschikbaar
Dit kernachtige boek introduceert het Brand Positioner Model met voor elk karakter een uitgewerkt concreet voorbeeld van een mooi merk uit de praktijk in hele diverse markten. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789492528087
1e druk
19-4-2017
Willem Verbeke en Lamar Qayoumi ontwikkelden zes 'bouwstenen' waarmee iedereen kan leren om een individu of een groep effectief te beïnvloeden. Meer
gebondenNederlands240 blz.9789492528407
1e druk
10-11-2019
Klaas Weima laat aan de hand van nieuw wetenschappelijk onderzoek en voorbeelden uit de praktijk zien hoe je wél aandacht voor jouw merk krijgt. Meer
69% KORTING
paperbackNederlands222 blz.9789491560941
1e druk
3-9-2015
Een merk is betekenisvol als het extern relevant is en intern inspireert. Archetypen helpen om de drijfveren en aspiraties van jouw doelgroep en organisatie te doorgronden. Meer
paperbackNederlands122 blz.9789492221346
1e druk
8-3-2017
andere uitgaves beschikbaar
Wat maakt bepaalde merken bijzonder? Dat is het Bovenscheidend Vermogen. Datgene waardoor en waarmee merken zich positief onderscheiden van andere merken. Meer