Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									135 resultaten
								
								Trefwoord: Merkervaring
				paperbackNederlands304 blz.9789402711165
				1e druk
				16-11-2022
						
						Creativiteit kun je leren: marketinglessen uit een leven bij Nike. Voor lezers van Shoe Dog.
Veel mensen denken dat creativiteit een talent is dat alleen voor de lucky few is weggelegd.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands128 blz.9789001738174
				1e druk
				23-10-2020
						
						Wat maakt dit boek uniek? Veel boeken over fans zijn vooral anekdotisch. Dit boek biedt je een strategische aanpak.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands198 blz.9789043032056
				4e druk
				1-3-2014
						
						Met ‘Verboden voor klanten, wij houden van fans' ontdek je hoe je extra waarde kunt toevoegen. Daar worden klanten fan van!					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands228 blz.9789043027670
				1e druk
				28-3-2013
						
						Dit boek gaat over het creëren van een sterke merkpositionering die past bij de organisatie en tegelijkertijd aantrekkelijk voor klanten is.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands144 blz.9789089652836
				1e druk
				17-4-2015
						
						In dit boek laat Kasper Klaarenbeek zien hoe je als organisatie nu en in de toekomst het verschil maakt in de relatie met je klanten.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands208 blz.9789058759283
				1e druk
				18-11-2018
						
						andere uitgaves beschikbaar
Dit kernachtige boek introduceert het Brand Positioner Model met voor elk karakter een uitgewerkt concreet voorbeeld van een mooi merk uit de praktijk in hele diverse markten.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels250 blz.9780470400913
				1e druk
				
						
						Volgens recente statistieken winkelt generatie Y zo'n 25 tot 40 procent meer dan de gemiddelde consument. Bovendien heeft deze gedreven groep consumenten de traditionele verkoop en marketingstrategieën volkomen overhoop gegooid.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands240 blz.9789020927023
				1e druk
				28-5-2025
						
						In een wereld waar middelmatigheid de norm is geworden, is opvallen essentieel. Fight The Average is een krachtig manifest tegen de norm.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands670 blz.9789043037013
				5e druk
				27-5-2022
						
						Het boek bestrijkt het complete vakgebied en maakt door de vele cases en voorbeelden de alledaagse praktijk van (digital, social & sustainable) branding inzichtelijk.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels9789063694630
				1e druk
				20-9-2017
						
						Contrarian Branding gaat over één simpele vraag: hoe laat je jouw merk opvallen in een almaar drukker wordende wereld?					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands160 blz.9789492528087
				1e druk
				19-4-2017
						
						Willem Verbeke en Lamar Qayoumi ontwikkelden zes 'bouwstenen' waarmee iedereen kan leren om een individu of een groep effectief te beïnvloeden.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands240 blz.9789492528407
				1e druk
				10-11-2019
						
						Klaas Weima laat aan de hand van nieuw wetenschappelijk onderzoek en voorbeelden uit de praktijk zien hoe je wél aandacht voor jouw merk krijgt.					 Meer
							
			
								72% KORTING
			
				paperbackEngels240 blz.9789063695798
				1e druk
				18-9-2020
						
						Creating a unique value for your customers is crucial if you want to differentiate in an overcrowded market. e crowd.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels184 blz.9780470614181
				1e druk
				
						
						Dit boek bevat originele, praktische en duidelijke stappen voor het creëren van een 'word-of-mouth' beweging voor bedrijven, producten, diensten en organisaties.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels234 blz.9781118943007
				1e druk
				29-9-2014
						
						‘UnSelling’ is over alles behalve verkopen. De focus ligt meestal op de individuele kooptransactie terwijl de rest van onze zakelijke acties op het tweede plan komen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands208 blz.9789492196088
				1e druk
				16-9-2016
						
						andere uitgaves beschikbaar
Dit kernachtige boek introduceert het Brand Positioner Model met voor elk karakter een uitgewerkt concreet voorbeeld van een mooi merk uit de praktijk in hele diverse markten.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands350 blz.9789491560163
				1e druk
				1-11-2012
						
						andere uitgaves beschikbaar
In deze geheel vernieuwde versie van 'Branding NL' wordt u aan de hand van state-of-theart visies van Nederlandse professionals wegwijs gemaakt in deze New Brand World.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands288 blz.9789053528365
				1e druk
				6-9-2011
						
						Verschillende auteurs constateren dat er fundamentele veranderingen plaatsvinden in onze economie. We evolueren naar een beleveniseconomie. In een wereld van overvloed zijn mensen meer op zoek naar psychische behoeftebevrediging: behoefte aan inspiratie, aan het bij een betekenisvolle gemeenschap horen en aan zingeving in het algemeen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands69 blz.9789403806662
				1e druk
				5-6-2025
						
						Of je nu aan het begin van je ondernemersreis staat of al een gevestigde speler bent, dit boek geeft je de praktische tools en strategieën om van jouw merk een meeslepend verhaal te maken — eentje dat mensen niet alleen onthouden, maar ook enthousiast doorvertellen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands224 blz.9789047007081
				1e druk
				19-12-2019
						
						Dit boek laat zien hoe u de customer experience duurzaam kunt verbeteren en hoe u uw organisatie systematisch rond uw klanten kunt inrichten.					 Meer