Filteren
Trefwoord
21 resultaten
paperbackEngels312 blz.9780471716761
In 'The ultimate guide to network marketing' beschrijft netwerkmarketing goeroe Dr. Joe Rubino een grote variëteit van bewezen bedrijfsopbouwende technieken van de meest succesvolle netwerkmarketing leiders van het vakgebied. Meer
paperbackNederlands180 blz.9789081223355
2e druk
21-7-2016
'Het Netwerk Boek' is geschreven voor professionals, ondernemers, verkopers, accountmanagers en overheidsmanagers. Meer
e-bookNederlands9789077662458
1e druk
7-11-2014
In dit boek vindt u een korte beschrijving van de aspecten waar u op moet letten bij de keuze van een netwerk marketingorganisatie. Meer
e-bookNederlands352 blz.9789077662847
1e druk
12-12-2012
andere uitgaves beschikbaar
Kirsten McCay-Smith heeft 50 vrouwen geïnterviewd en allen dezelfde vragen gesteld om te achterhalen wat heeft geleid tot de grote successen in hun carrière. Meer
paperbackNederlands208 blz.9789492528186
1e druk
7-9-2017
Tijdens het lezen (en het doornemen van het gratis werkboek op internet) leer je alles over geld verdienen, belasting betalen, ondernemen, sparen, beleggen en vooral: anders consumeren. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789024404285
1e druk
28-7-2016
andere uitgaves beschikbaar
Waarom bestaan veel ondernemingen na vijf jaar niet meer? De (vaak) lage omzetten wegen niet op tegen de vele uren die ondernemers in hun bedrijf steken. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789462201392
1e druk
7-4-2016
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek laat zien hoe u op een slimme manier uw bedrijf inricht met de juiste online/offline verdienmodellen. Meer
paperbackEngels280 blz.9780273757962
1e druk
1-7-2011
Aanbevelingen en doorverwijzingen zijn de effectiefste bron van nieuwe business. In dit boek leert u hoe u uw netwerk kunt gebruiken om sales te genereren. Meer
gebondenEngels252 blz.9780470637708
1e druk
Maak uw online-klanten blij, en win er extra bij, met een goede online klantenservice. Social Media geeft u een ongekend bruikbaar middel om met uw klanten in contact te treden. Meer
gebondenEngels250 blz.9780470639337
1e druk
'Social Marketing to the Business Customer' is het eerste boek dat specifiek gaat over de inzet van sociale marketing in een business-to-businessomgeving. Meer
69% KORTING
gebondenEngels316 blz.9781118003763
1e druk
Sociale media kenmerken zich door de democratische gang van zaken. Hun toenemende belang zal ook de manier waarop uw organisatie met uw klanten praat ingrijpend veranderen. Meer
paperbackEngels302 blz.9781118403457
1e druk
14-2-2013
Ontwikkel en implementeer een Pinterest marketingstrategie met deze handige stap-voor-stap gids. Meer
paperbackEngels4 blz.9781449312060
2e druk
30-5-2012
Online communities bieden vandaag de dag op allerlei gebied veel kansen, bijvoorbeeld bij de marketing van een product of service. Dit boek biedt alle ins en outs. Meer
e-bookNederlands144 blz.9789049107918
1e druk
27-2-2009
Iedereen netwerkt. Via familie, vrienden, kennissen, zowel zakelijk als privé. Netwerken draait om sociale contacten, oprechte interesse en aandacht. Meer
paperbackNederlands352 blz.9789077662175
1e druk
12-12-2012
andere uitgaves beschikbaar
Kirsten McCay-Smith heeft 50 vrouwen geïnterviewd en allen dezelfde vragen gesteld om te achterhalen wat heeft geleid tot de grote successen in hun carrière. Meer
ingenaaidEngels270 blz.9780749464738
1e druk
3-5-2012
Steven van Belleghem laat zien waar het om draait: de bedrijfscultuur, het herverbinden van medewerkers met klanten en hoe sociale media daarbij kunnen helpen. Meer
ingenaaidEngels224 blz.9781937134372
1e druk
11-3-2013
De meeste bedrijven opereren nog steeds alsof ze controle over hun klanten hebben. Maar in de huidige markt is het andersom. Meer
gebondenEngels328 blz.9781118034712
1e druk
1-10-2011
Heeft u iets te verkopen maar geen marketingbudget? Geen nood! Er zijn tal van manieren om uw publiek op goedkope wijze te bereiken, en dit boek geeft er meer dan honderd. Meer
paperbackEngels316 blz.9781118232651
31-12-2010
Merken kunnen worden versterkt en vernietigd door het gebruik van sociale media en interactieve marketing. Netwerksites worden gebruikt als gigantische, gratis focusgroepen. Meer
paperbackEngels250 blz.9781599183831
1e druk
Dit boek rust u uit met actieplannen, implementatiestappen en meer dan 100 marketingwapens. Het is geschreven door de vader van de guerrillamarketing: Jay Conrad Levinson. Meer