Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Alle producten Juridische boeken Sale

Filter de resultaten

Rubriek

Aanbevolen

Producten

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
132 resultaten
Alle producten
paperbackNederlands112 blz.9789013015485 1e druk 4-1-2012
Het begrip 'Shared Service Centers' heeft in korte tijd grote bekendheid gekregen. Met name de laatste jaren zijn 'Shared Service Centers' in Nederland als belangrijk middel tot kostenreductie, sterk in opkomst.  Meer
39,25
Verwachte levertijd ongeveer 3 werkdagen
paperbackNederlands236 blz.9789052617688 1e druk 2-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
Uw organisatie heeft alle systemen, structuren en competenties in huis, maar toch behaalt u niet het maximale resultaat. Hoe kunt u dit veranderen? Met 'Performance behaviour' heeft u de oplossing in handen.  Meer
51,50
Verwachte levertijd ongeveer 3 werkdagen
paperbackNederlands158 blz.9789461265333 2e druk 22-11-2022
andere uitgaves beschikbaar
In 'Het geheim van groeikracht' onthult voormalig McDonald's-topman en ondernemer René Savelberg de geheime formule van groeiende ondernemingen.  Meer
21,50
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
paperbackNederlands336 blz.9789043040808 2e druk 3-6-2022
Henry Mintzberg beschrijft in dit boek welke organisatiestructuren ten grondslag liggen aan een effectieve organisatie.  Meer
55,50
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
e-bookNederlands176 blz.9789461265395 2e druk 22-11-2022
andere uitgaves beschikbaar
In 'Het geheim van groeikracht' onthult voormalig McDonald's-topman en ondernemer René Savelberg de geheime formule van groeiende ondernemingen.  Meer
12,95
Direct te downloaden
paperbackNederlands148 blz.9789024434534 1e druk 18-3-2021
Toyota staat bekend als één van de meest succesvolle autoproducenten ter wereld. De Lean productiewijze wordt door menig producent gekopieerd om zo de effectiviteit en efficiëntie van Toyota te evenaren.  Meer
41,95
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
gebondenNederlands236 blz.9789491710285 1e druk 9-2-2023
USM is een universele, methodische werkwijze om dienstverlening te managen. De USM-methode voorziet in een gestandaardiseerd managementsysteem waarmee een serviceorganisatie z’n mensen, z’n middelen, z’n werkwijzen, en z’n services managet.  Meer
42,65
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
e-bookNederlands4 blz.9789089590749 1e druk 15-3-2011
andere uitgaves beschikbaar
Frederick Winslow Taylor is de grondlegger van 'Scientific Management'. Al lange tijd is zijn boek uit 1911 een bron van inspiratie voor leidinggevenden en studenten van managementtechnieken, die tot doel hebben de productie te verhogen.  Meer
9,95
Direct te downloaden
paperbackNederlands357 blz.9789026725852 1e druk 2-9-2016
Dit boek is het vervolg op het bekende boek 'Kaizen'. 'Gemba kaizen' biedt dan ook niet nog meer theoretische kennis, maar een eenvoudig referentiekader voor probleemoplossing.  Meer
59,95
Verwachte levertijd ongeveer 3 werkdagen
e-bookNederlands236 blz.9789052618142 1e druk 7-12-2010
andere uitgaves beschikbaar
Uw organisatie heeft alle systemen, structuren en competenties in huis, maar toch behaalt u niet het maximale resultaat. Hoe kunt u dit veranderen? Met 'Performance behaviour' heeft u de oplossing in handen.  Meer
40,95
Direct te downloaden
gebondenNederlands288 blz.9789047710974 1e druk 17-12-2018
Alles wordt tegenwoordig gemanaged - het bedrijfsleven, het onderwijs, de zorg, de rechtsspraak, de natuur - waardoor er veel kapot wordt gemaakt. Hoe heeft het zo ver kunnen komen?  Meer
19,99
Verwachte levertijd ongeveer 3 werkdagen
paperbackNederlands272 blz.9789400506978 1e druk 21-9-2017
Todd Rose laat zien hoe we door ons te richten op individuele bevindingen in plaats van op groepsresultaten of gemiddelden weer kunnen kijken naar ieders ware talent.  Meer
22,99
Verwachte levertijd ongeveer 3 werkdagen
e-bookNederlands240 blz.9789052619552 1e druk 6-3-2013
andere uitgaves beschikbaar
Met het boek 'de grote zeezeiler' in uw hoofd, kunt u ook nog lang geen zee overzeilen als u niet eerst flink wat stevige tochten hebt gemaakt. Zo is het ook met veranderinstrumenten.  Meer
52,95
Direct te downloaden
e-bookNederlands264 blz.9789462201064 1e druk 26-9-2014
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek is bedoeld voor iedere organisatie waarvoor doelmatigheid en doeltreffendheid van belang is: voor zowel productiebedrijven als dienstverlenende organisaties.  Meer
33,95
Direct te downloaden
paperbackNederlands128 blz.9789024438006 3e druk 3-3-2021
Lean is een compleet managementsysteem gericht op het continu verbeteren van de organisatie en haar processen, zodat medewerkers succesvol kunnen zijn in het realiseren van organisatie- en klantambities.  Meer
28,50
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
paperbackEngels117 blz.9780984184347 1e druk 17-5-2013
Door het volgen van een intuïtieve, stap-voor-stap aanpak daalt de doorlooptijd van de werkzaamheden drastisch met als eindresultaat een bedrijf dat haar kantoor gebruikt als hefboom voor groei.  Meer
12,54
9,95
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
21% KORTING
e-bookEngels172 blz.9789401800570 2e druk 21-11-2013
'ISO/IEC 20000-1:2011' is een Quick Reference over ISO 20000, speciaal geschreven voor de praktijk.  Meer
21,26
Direct te downloaden
gebondenNederlands600 blz.9789013160000 1e druk 1-12-2020
Deze titel biedt een breed perspectief op het thans geldende non-food productveiligheidsrecht en de interactie ervan met het privaatrecht.  Meer
116,50
Verwachte levertijd ongeveer 3 werkdagen
paperbackNederlands104 blz.9789013050202 2e druk 15-11-2007
Veel managers weten onvoldoende over hun processen en hoe deze kunnen worden verbeterd, vereenvoudigd of zelfs geëlimineerd. Al dan niet gedwongen door de omstandigheden wordt steeds meer duidelijk dat in eerste instantie een heldere kijk op de processen van de organisatie noodzakelijk is om te kunnen bepalen welke stappen wel of geen toegevoegde waarde (meer) hebben en hoe het proces optimaler vorm te geven is.  Meer
35,50
Verwachte levertijd ongeveer 3 werkdagen
paperbackEngels226 blz.9789087530815 1e druk 22-10-2019
Dit boek bekijkt de standaard ISO/IEC 20000 en de reikwijdte ervan, evenals de basis voor het concept kwaliteitsmanagement systeem. De basisprocessen worden uiteen gezet en de functies binnen IT service management.  Meer
47,42
Verwachte levertijd ongeveer 4 werkdagen

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Sale