Filteren
Trefwoord
7 resultaten
paperbackNederlands157 blz.9789090316741
1e druk
9-4-2019
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek zet Mirelle Petit uiteen wat het werken als Virtual Assistant behelst. Zij neemt je mee op haar reis en hoopt je hiermee te inspireren. Meer
paperbackNederlands228 blz.9789463011280
2e druk
8-4-2017
Gemeenten willen meer van-buiten-naar-binnen werken. Ze willen meer samenwerken met buurten en groepen belanghebbenden. En de dienstverlening van gemeenten kan ook beter: meer online, persoonlijker en dichtbij. Meer
e-bookNederlands232 blz.9789089650924
1e druk
andere uitgaves beschikbaar
Eén slechte ervaring op uw website, en uw online-klanten zijn weg. Maar online-gedrag is voorspelbaar, en dus te besturen. Hoe u dat doet leest u in dit boek. Meer
ingenaaidEngels99 blz.9781783581795
1e druk
31-12-2014
This report is designed as a practical guide to helping law firms and individual lawyers to get to grips with process improvement and understand its core benefits and practical implications in a legal business environment. Meer
paperbackNederlands286 blz.9789043039369
5e druk
15-3-2022
Operationeel management in de dienstverlening biedt een volledig overzicht van het vakgebied. Het behandelt de basisconcepten van operations management en legt de relatie met de overige managementtaakgebieden in een dienstverlenende organisatie. Meer
e-bookNederlands160 blz.9789493202375
2e druk
4-12-2023
andere uitgaves beschikbaar
Elk bedrijf heeft te maken met signalen van klanten, van tevredenheidsonderzoeken, e-mails en telefoontjes tot en met boze uitingen op de sociale media. Meer
paperbackEngels9789401802062
1e druk
31-5-2018
Service Automation is the concept of achieving customer loyalty by the use of automated technologies and builds upon a large demographic and sociological trend. Meer