Filteren
Trefwoord
6 resultaten
e-bookNederlands192 blz.9789461262592
1e druk
5-10-2017
andere uitgaves beschikbaar
Hoe goed ken jij je klanten? Ontdek hoe je met online middelen, tools en data de customer journey in kaart brengt. Van behoefte tot aankoop, van aankoop tot ambassadeurs. Meer
e-bookNederlands80 blz.9789492272065
1e druk
26-2-2018
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek introduceert Renée van Zijl het begrip webcare. Zij legt uit wat de doelen zijn, welke drie vormen van webcare onderscheiden worden en welke socialmediakanalen ingezet worden. Meer
gebondenNederlands251 blz.9789036803748
2e druk
28-8-2013
Dit handboek is geschreven op basis van dertien jaar ervaring met online hulpverlening en bevat alle relevante aspecten van dit vakgebied. Meer
paperbackNederlands80 blz.9789492272058
1e druk
26-2-2018
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek introduceert Renée van Zijl het begrip webcare. Zij legt uit wat de doelen zijn, welke drie vormen van webcare onderscheiden worden en welke socialmediakanalen ingezet worden. Meer
gebondenNederlands300 blz.9789013169805
1e druk
27-9-2022
Deze bundel geeft een fraaie illustratie van de relevantie en noodzaak van onderzoek naar de digitalisering in de rechtsverhouding tussen burger en overheid. Meer
e-bookNederlands199 blz.9789089651600
1e druk
29-3-2013
'Hoe je goed gevonden wordt' legt aan de hand van talloze tips en voorbeelden uit hoe u uw zichtbaarheid, herkenbaarheid en toegevoegde waarde verhoogt met behulp van social media. Meer