Filteren
Trefwoord
4 resultaten
paperbackNederlands361 blz.9789013077278
6e druk
25-8-2012
In de 6e druk is er veel meer aandacht voor het creëren van dialoog en de inzet van social media, zoals blogs en wiki's, en de consequenties van social media voor de interne communicatie. Meer
paperbackNederlands480 blz.9789043039956
7e druk
11-4-2023
Marketingcommunicatie geeft een volledig overzicht van de fundamenten, technieken en toepassingen van marketingcommunicatie in een Europese context. Meer
e-bookNederlands206 blz.9789082606843
1e druk
1-3-2023
andere uitgaves beschikbaar
Als jij een professional bent die woorden inzet om lezers te overtuigen, dan is dit boek een must read. Omdat het jou helpt bij het schrijven van slimme teksten en zo jouw resultaten verhoogt. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789461264220
1e druk
23-11-2020
andere uitgaves beschikbaar
Een geschreven tekst moet in een keer raak zijn. Kies de juiste woorden en iedereen begrijpt wat je bedoelt. Meer