Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Juridische boeken
Alle juridische boeken
  • Aanbestedingsrecht
  • Aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
  • Accountancy
  • Algemeen juridisch
  • Arbeidsrecht
  • Bank- en effectenrecht
  • Bestuursrecht
  • Bouwrecht
  • Burgerlijk recht en procesrecht
  • Europees-internationaal recht
  • Fiscaal recht
  • Gezondheidsrecht
  • Insolventierecht
  • Intellectuele eigendom en ict-recht
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Milieu- en omgevingsrecht
  • Notarieel recht
  • Ondernemingsrecht
  • Pensioenrecht
  • Personen- en familierecht
  • Sociale zekerheidsrecht
  • Staatsrecht
  • Strafrecht en criminologie
  • Vastgoed- en huurrecht
  • Vreemdelingenrecht
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Productaanvraag Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
010-4091959
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4091959
Boeken Marketing Marketingcommunicatie
Marketingcommunicatie
Patrick de Pelsmacker

Patrick De Pelsmacker is professor Marketing aan de Universiteit van Antwerpen. Hij is ook parttime professor Marketing aan de Universiteit van Gent en Decaan van de Universiteit Antwerpen Management School.

Meer over de auteurs
Patrick de Pelsmacker, Maggie Geuens, Joeri van den Bergh

Marketingcommunicatie

Specificaties
Paperback, 480 blz. | Nederlands
Pearson Education NL | 7e druk, 2023
ISBN13: 9789043039956
Rubricering
Hoofdrubriek : Management|Schoolboeken
Juridisch : Management
Pearson Education NL 7e druk, 2023 9789043039956
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
74,95
In winkelwagen
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Marketingcommunicatie geeft een volledig overzicht van de fundamenten, technieken en toepassingen van marketingcommunicatie in een Europese context.

Opbouw
In Marketingcommunicatie komen alle elementen van het marketingcommunicatieproces aan bod, van het stellen van communicatiedoelen, het vaststellen van een doelgroep, het positioneren van een propositie, de inzet van communicatie-instrumenten zoals adverteren, public relations, sponsoring en direct marketing, tot het berekenen van de campagne-effectiviteit. Het boek beschrijft hoe organisaties in deze digitale tijd kunnen omgaan met aspecten als branding, online communicatie en crossculturele marketingcommunicatie. Elk hoofdstuk wordt afgesloten met een uitgebreide case en bijbehorende vragen die de student aanmoedigen de theorie toe te passen.

Didactiek
Marketingcommunicatie is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs. Er is daarom veel aandacht besteed aan voorbeelden uit de (Europese) praktijk, cases, samenvattingen, vragen en aanbevolen literatuur. In deze 7e editie van Marketingcommunicatie, met de bijbehorende MyLab-omgeving, zijn de cases, bedrijfsbeschrijvingen, voorbeelden en referenties geactualiseerd en zoveel mogelijk grafisch weergegeven. Het boek is tevens geschikt voor marketingprofessionals.

MyLab Op MyLab hebben studenten en docenten de vrije beschikking over een uitgebreide hoeveelheid ondersteunend materiaal:
• Het volledige boek in
• Toetsvragen
• Animaties digitale vorm (eText)
• Verdiepende theorie
• Cases
• Een begrippentrainer
• Video’s
• Links

Trefwoorden

marketingcommunicatie   communicatiemix   marketingmix   geïntegreerde communicatie   communicatiestrategie   reclame   online communicatie   merkbeleid   direct marketing   public relations   sponsoring   merkactivatie   mediaplanning   persoonlijke communicatie   massacommunicatie   themacommunicatie   actiecommunicatie   marketingdoelstellingen   cross-culturele communicatie   corporate communicatie   campagne-effectiviteit   doelgroepbepaling   positionering   verkooppromotie   winkelcommunicatie   handelsbeurs   ethische kwesties   marketingplanning   marketingplan   marketing  

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789043039956
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:480
Uitgever:Pearson Education NL
Druk:7
Verschijningsdatum:11-4-2023
Hoofdrubriek:Management

Over Patrick de Pelsmacker

Patrick De Pelsmacker is professor Marketing aan de Universiteit van Antwerpen. Hij is ook parttime professor Marketing aan de Universiteit van Gent en Decaan van de Universiteit Antwerpen Management School. De Pelsmacker heeft uitgebreide ervaring in het doceren van Marketing, consumentengedrag, marktonderzoek en marketingcommunicatie. Zijn onderzoek richt zich op de effecten van reclame en op consumentengedrag.

Andere boeken door Patrick de Pelsmacker

Bekijk alle boeken

Over Maggie Geuens

Maggie Geuens is professor Marketing aan de Universiteit Gent en op de Vlerick Leuven Gent Management School. Zij heeft uitgebreide ervaring in het doceren van het verband tussen reclame en de effecten daarvan op het gedrag van consumenten. De focus van haar onderzoek zijn consumentengedrag, merk- en reclame effecten. Geuens is ook co-auteur van het boek Marketingmanagement.

Andere boeken door Maggie Geuens

Bekijk alle boeken

Over Joeri van den Bergh

Joeri van den Bergh is mede-oprichter en managing partner van InSites, een onderzoeks- en consultancybureau gericht op Internet. Hij heeft gedoceerd in verschillende marketingprogramma's en is regelmatig betrokken bij in-company trainingen en consultancy. Hij is een veelgevraagd spreker op congressen over de hele wereld over communicatie, merken en jongerenmarketing. In zijn vrije tijd is hij bestuurslid van de Ancienne Belgique.

Andere boeken door Joeri van den Bergh

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden

Over de auteurs
Voorwoord

1. Geïntegreerde communicatie
2. Merkenbeleid
3. Hoe marketingcommunicatie werkt
4. Marketingcommunicatieplanning
5. Reclame
6. Mediaplanning
7. Merkactivatie
8. Direct Marketing
9. Public Relations
10. Sponsoring
11. Meten van campagne-effectiviteit
12. Marketingcommunicatie en ethische kwesties

Begrippenlijst
Noten
Namenindex
Trefwoordenindex

Vergelijkbare boeken

  • Meer doen met public relations
    Gabor Mooij
    Meer doen met public relations
    € 26,95
  • Inleiding tot de marketing
    Bronis Verhage
    Inleiding tot de marketing
    € 69,95
  • BOM Business to business marketing
    Kees Gelderman
    BOM Business to business marketing
    € 44,95
  • Marketing de essentie
    Philip Kotler
    Marketing de essentie
    € 64,95
  • De inzet van touchpoints
    Renée van Zijl
    De inzet van touchpoints
    € 22,95
  • Marketing
    Katheline De Lembre
    Marketing
    € 47,40

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • Marktonderzoek, 5e editie met MyLab
    Patrick de Pelsmacker
    Marktonderzoek, 5e editie met MyLab
    € 70,50
  • Superfijne klanten
    Jos Burgers
    Superfijne klanten
    € 21,50
  • Het Contentkanon
    Chantal Smink
    Het Contentkanon
    € 29,99
  • Gastvrij!
    Stijn van Boxtel
    Gastvrij!
    € 32,99
  • AI-selling: AI in het verkoopteam
    Patrick Petersen
    AI-selling: AI in het verkoopteam
    € 17,99
  • 101 beïnvloedingstechnieken
    Nicol Tadema
    101 beïnvloedingstechnieken
    € 27,50

Net verschenen

Rubrieken

  • aanbestedingsrecht
  • aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
  • accountancy
  • algemeen juridisch
  • arbeidsrecht
  • bank- en effectenrecht
  • bestuursrecht
  • bouwrecht
  • burgerlijk recht en procesrecht
  • europees-internationaal recht
  • fiscaal recht
  • gezondheidsrecht
  • insolventierecht
  • intellectuele eigendom en ict-recht
  • management
  • mens en maatschappij
  • milieu- en omgevingsrecht
  • notarieel recht
  • ondernemingsrecht
  • pensioenrecht
  • personen- en familierecht
  • sociale zekerheidsrecht
  • staatsrecht
  • strafrecht en criminologie
  • vastgoed- en huurrecht
  • vreemdelingenrecht
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bestellen en retourneren

Bezoekadres

Jan van Galenstraat 7
3115 JG  Schiedam

Postadres

Postbus 231
3100 AE  Schiedam
De expert in juridische vakliteratuur
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Marketingcommunicatie

        Marketingcommunicatie
        Patrick de Pelsmacker , Maggie Geuens , Joeri van den Bergh
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Marketingcommunicatie

        Verwijder uw beoordeling