Filteren
Trefwoord
6 resultaten
paperbackNederlands554 blz.9789462158221
4e druk
19-4-2023
andere uitgaves beschikbaar
Ook deze vierde versie van 'Het GROTE gesprekkenboek' staat boordevol met tips en tools, meest gestelde vragen, aandachtspunten en stappenplannen. Meer
paperbackNederlands151 blz.9789014095929
1e druk
18-9-2012
Dit boek biedt een praktische handleiding met betrekking tot de manier waarop u de verschillende soorten gesprekken kunt voeren. Wat managers van de medewerker kunnen verwachten en hoe u hierop kunt reageren. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789462157385
1e druk
19-4-2021
Met een hoofdstuk over de bijdragen van HR is dit how-to-do-boek een must voor iedereen die gesprekken over duurzaam met plezier lerend presteren in de eigen organisatie wil ontwikkelen en introduceren. Meer
e-bookNederlands554 blz.9789462158719
4e druk
14-4-2023
andere uitgaves beschikbaar
Ook deze vierde versie van 'Het GROTE gesprekkenboek' staat boordevol met tips en tools, meest gestelde vragen, aandachtspunten en stappenplannen. Meer
paperbackNederlands9789037235678
1e druk
26-5-2016
Een juridisch dienstverlener kan wettelijke regels toepassen: in klantcontacten, in het vaststellen van rechten en plichten en in (administratieve) procedures. Meer
e-bookNederlands100 blz.9789089650870
1e druk
31-8-2010
andere uitgaves beschikbaar
Iedereen die samenwerkt met andere mensen heeft met feedback te maken. Het geven en ontvangen van feedback is niet altijd even makkelijk en kan ook heel spannend zijn. Meer