Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									16 resultaten
								
								Trefwoord: Prijsgevoeligheid
				gebondenNederlands568 blz.9789001035112
				9e druk
				2-6-2025
						
						In Retailmarketing staat centraal hoe retailing in de praktijk wordt gebracht, in tegenstelling tot veel andere studieboeken over dit onderwerp die vooral ingaan op wat retailing is.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands208 blz.9789461264107
				1e druk
				5-11-2020
						
						andere uitgaves beschikbaar
In dit boek ontdek je stap voor stap hoe je aantrekkelijke prijzen vaststelt. Zo krijg je pricing power, en ben je niet meer overgeleverd aan de grillen van de markt.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands548 blz.9789001593438
				7e druk
				
						
						In Retailmarketing staat de vraag centraal hoe retailing in de praktijk wordt gebracht. Dit in tegenstelling tot veel andere studieboeken over dit onderwerp die vooral ingaan op wat retailing is.					 Meer
							
			
								75% KORTING
			
				paperbackNederlands548 blz.9789001298784
				8e druk
				9-5-2022
						
						In 'Retailmarketing' staat de vraag centraal hoe retailing in de praktijk wordt gebracht. Dit in tegenstelling tot veel andere studieboeken over dit onderwerp, die vooral ingaan op wat retailing is.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands120 blz.9789089651303
				1e druk
				26-6-2012
						
						andere uitgaves beschikbaar
Lage prijzen zijn geen vaststaand feit! U heeft meer invloed op de prijs dan u denkt. Neem de 31 prikkelende adviezen van Jos Burgers ter harte en leer omgaan met prijsdruk.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands300 blz.9789058758941
				2e druk
				
						
						De essentie van marketing is niet langer de ruil van producten of diensten bevorderen. Tegenwoordig spelen consumentenbehoeften een veel grotere rol.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands256 blz.9789043041270
				4e druk
				20-2-2024
						
						Principes van bedrijfseconomie behandelt bedrijfseconomie in de breedte én in de diepte.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels192 blz.9789461264992
				1e druk
				2-5-2022
						
						andere uitgaves beschikbaar
A rock-solid pricing policy is the key to profitable growth. Don't let the market determine your prices and make sure that customers are willing to pay what you ask.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands576 blz.9789024425730
				1e druk
				1-3-2019
						
						In Alles voor NIMA A. Marketing vind je alle informatie om de volgende NIMA-examens te halen: basiskennis Marketing, basiskennis Online Marketing, A1 Marketing en A2 Marketing.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands208 blz.9789461264169
				1e druk
				5-11-2020
						
						andere uitgaves beschikbaar
In dit boek ontdek je stap voor stap hoe je aantrekkelijke prijzen vaststelt. Zo krijg je pricing power, en ben je niet meer overgeleverd aan de grillen van de markt.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels480 blz.9781119790778
				2e druk
				23-12-2021
						
						The book offers realistic industry examples from hotels, restaurants, and other hospitality industry segments that use differential pricing as a major revenue management tool.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands251 blz.9789037262995
				1e druk
				17-8-2022
						
						Basisboek Marketing laat je kennismaken met de wereld van de marketing. Er wordt uitgelegd wat een markt met vraag en aanbod is en welke organisaties daar allemaal actief zijn.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels336 blz.9780470587263
				1e druk
				18-6-2010
						
						New from Steve Bragg, this book provides the tools for determining which costs a company should cut, without impacting its ability to deliver goods and services.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands130 blz.9789013038668
				2e druk
				19-6-2013
						
						Dit is het eerste boek dat een antwoord geeft op de vraag 'Hoe verhoog ik met succes mijn prijzen, met als doel het behalen van meer winst?'. En dat is opvallend in een tijd waarin vrijwel elke ondernemer met toenemende prijsdruk wordt geconfronteerd.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands260 blz.9789043033930
				3e druk
				
						
						Niet alleen de oorsprong, maar ook de financiële kant van de onderneming komt uitgebreid aan de orde met onderwerpen als management accounting, cost accounting en investeringsvraagstukken.					 Meer
							
			
								52% KORTING