Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									10 resultaten
								
								Trefwoord: Promotietechnieken
				paperbackNederlands152 blz.9789090365336
				1e druk
				23-12-2022
						
						Overal om ons heen zien we activaties en promotionele producten. Logisch, want het zijn zeer effectieve marketingmiddelen. Martin de Winter laat in dit handboek de marktingkracht zien van activaties en promotionele producten.					 Meer
							
			
								46% KORTING
			
				paperbackNederlands208 blz.9789001593476
				9e druk
				27-3-2020
						
						In deze nieuwe editie zijn geactualiseerde cases, nieuwe meerkeuzevragen en een nieuw voorbeeldexamen opgenomen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands316 blz.9789001025076
				7e druk
				6-3-2025
						
						Het boek Basiskennis marketing heeft een overzichtelijke indeling en volgt een heldere didactiek, waarbij de herkenbaarheid van de marketingtheorie in de praktijk centraal staat.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands395 blz.9789001886868
				5e druk
				16-4-2020
						
						Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels772 blz.9789001298722
				4e druk
				2-8-2022
						
						Marketing Fundamentals is the English-language edition of Grondslagen van de marketing, the most influential Dutch book about marketing.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands422 blz.9789491743740
				2e druk
				27-7-2017
						
						Marketing verandert continu. De laatste jaren zelfs in zo'n snel tempo, dat het soms moeilijk is om alle ontwikkelingen bij te houden.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands424 blz.9789001016586
				6e druk
				5-3-2024
						
						Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands296 blz.9789460360589
				5e druk
				11-12-2012
						
						'Bedrijfsethiek en MVO voor HBO' is ontwikkeld om de ontwikkeling van morele competenties in het hoger beroepsonderwijs te ondersteunen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands132 blz.9789492272133
				2e druk
				31-10-2019
						
						andere uitgaves beschikbaar
Touchpoints zijn alle momenten waarop een klant, werknemer of andere stakeholder de organisatie of het merk ‘aanraakt’.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands200 blz.9789464142242
				1e druk
				28-9-2021
						
						Marketing is een wereld in beweging. Nieuwe technologieën en nieuwe media zorgen voor een ander soort consumentengedrag en dus ook voor nieuwe marketingstrategieën en -tactieken.					 Meer