Filteren
Trefwoord
16 resultaten
gebondenNederlands568 blz.9789001035112
9e druk
2-6-2025
In Retailmarketing staat centraal hoe retailing in de praktijk wordt gebracht, in tegenstelling tot veel andere studieboeken over dit onderwerp die vooral ingaan op wat retailing is. Meer
paperbackNederlands548 blz.9789001298784
8e druk
9-5-2022
In 'Retailmarketing' staat de vraag centraal hoe retailing in de praktijk wordt gebracht. Dit in tegenstelling tot veel andere studieboeken over dit onderwerp, die vooral ingaan op wat retailing is. Meer
paperbackNederlands548 blz.9789001593438
7e druk
In Retailmarketing staat de vraag centraal hoe retailing in de praktijk wordt gebracht. Dit in tegenstelling tot veel andere studieboeken over dit onderwerp die vooral ingaan op wat retailing is. Meer
75% KORTING
paperbackNederlands552 blz.9789001862954
6e druk
14-6-2016
'Retailmarketing' helpt studenten feitenkennis op te bouwen over de retail en brengt ze tegelijkertijd begrip bij voor deze branche. Meer
paperbackEngels296 blz.9780749476915
1e druk
3-11-2015
Basing shopper marketing strategy on customer insights is what differentiates market leading retail brands from weaker competitors. Meer
paperbackNederlands178 blz.9789081606134
1e druk
10-2-2020
Hoe kun je als retailer blijvend winnen in de toekomst? In dit boek zijn we op zoek gegaan naar het antwoord op deze vraag. Meer
51% KORTING
paperbackNederlands183 blz.9789462544819
1e druk
22-1-2015
andere uitgaves beschikbaar
Aan de hand van voorbeelden en anekdotes geeft Ruurd Mulder een genuanceerd beeld van het marketingvak. Meer
gebondenEngels250 blz.9780470400913
1e druk
Volgens recente statistieken winkelt generatie Y zo'n 25 tot 40 procent meer dan de gemiddelde consument. Bovendien heeft deze gedreven groep consumenten de traditionele verkoop en marketingstrategieën volkomen overhoop gegooid. Meer
e-bookNederlands164 blz.9789401467438
1e druk
26-5-2020
andere uitgaves beschikbaar
Namen als Galeries Lafayette, Harrods of De Bijenkorf spreken met hun rijzige gebouwen vol licht tot de verbeelding als centra van weelderige luxe. Meer
e-bookEngels164 blz.9789401467766
1e druk
26-5-2020
andere uitgaves beschikbaar
Conversations with international investors and top notch managers allow you to peek behind the scenes of this unique retail sector. This book explains how department stores stay relevant for their customers today. Meer
e-bookEngels120 blz.9789401477208
1e druk
3-5-2021
andere uitgaves beschikbaar
Retail is going through tremendous change as a result of new types of competitors and ever higher consumer expectations. Meer
paperbackEngels264 blz.9780749483470
3-10-2018
Understand the strategies and business models used by hard discounters such as Aldi and Lidl, and learn techniques to remain competitive as they continue to disrupt the retail sphere. Meer
paperbackEngels280 blz.9781398603349
1e druk
3-6-2022
Conventional high streets, shopping arcades and retail malls throughout the world no longer attract the crowds needed to sustain them as successful commercial spaces. Meer
gebondenEngels242 blz.9783030111625
1e druk
4-6-2019
Demonstrating how retailers can tap into shoppers’ needs for variety without increasing complexity and stress, this innovative book combines cutting-edge research with hands-on, practical frameworks. Meer
paperbackNederlands424 blz.9789001016586
6e druk
5-3-2024
Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Meer
paperbackEngels380 blz.9781906465292
1e druk
Na 25 jaar in juwelen gehandeld te hebben was Gerald Ratner een van de meest bekende en succesvolle retailers van zijn generatie. Toen hij echter in een belangrijke speech grapte dat de producten van zijn bedrijf eigenlijk rotzooi waren, ging het bedrijf bijna failliet. Meer