Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Alle producten Juridische boeken Sale

Filter de resultaten

Aanbevolen

Producten

Taal

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
37 resultaten
Alle producten
paperbackNederlands140 blz.9789462201415 1e druk 26-3-2015
andere uitgaves beschikbaar
'No Budget Marketing' is een slim alternatief voor nóg vaker adverteren, wéér een mailing en nóg mooiere brochures.  Meer
27,50
Vandaag voor 17:00 besteld, morgen in huis
paperbackNederlands192 blz.9789033495397 1e druk 6-3-2018
Dit handboek behandelt systematisch en op een praktische manier diverse strategische marketingonderwerpen.  Meer
48,-
Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
paperbackNederlands164 blz.9789089538840 1e druk 25-3-2016
Inleiding strategische marketing helpt de marketeer stapsgewijs bij het nemen van gefundeerde beslissingen, op basis van relevante informatie en analyses, en bij het ontwerpen van een strategisch marketingplan.  Meer
41,50
Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
paperbackNederlands216 blz.9789401490658 1e druk
Een businessmarketeer van vandaag wil een bewijsbare bijdrage leveren aan het commercieel perspectief in organisaties door duurzame concurrentiële voordelen te creëren.  Meer
34,99
26,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, vrijdag in huis
23% KORTING
paperbackNederlands428 blz.9789058754240 4e druk 15-4-2016
Deze vierde druk is geheel geactualiseerd op het gebied van afnemersanalyse, online kanalen en algemene wetmatigheden in marketing.  Meer
74,95
51,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, vrijdag in huis
31% KORTING
e-bookNederlands180 blz.9789089650863 1e druk 14-9-2011
10 inspirerende hoofdstukken: hoe organisaties in alle commerciële bedrijfsprocessen relevanter worden in de ogen van de klant. De bonus? Volledig tevreden én loyale klanten!  Meer
19,99
Direct te downloaden
paperbackEngels244 blz.9780273719953 1e druk 1-12-2009
Het brein van de gemiddelde Nederlander krijgt per dag tussen de 500 en 5000 logo's en reclameboodschappen van merken te verwerken. Maar welke merken kiezen we uiteindelijk uit deze stortvloed?  Meer
30,94
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen
paperbackNederlands316 blz.9789001025076 7e druk 6-3-2025
Het boek Basiskennis marketing heeft een overzichtelijke indeling en volgt een heldere didactiek, waarbij de herkenbaarheid van de marketingtheorie in de praktijk centraal staat.  Meer
53,96
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
gebondenEngels289 blz.9780470827413 1e druk
'ROI of Social Media' legt de tactieken en hulpmiddelen bloot die worden gebruikt binnen de grootste en meest succesvolle bedrijven en agentschappen voor het monitoren en de te nemen maatregelen bij return on investment in social media.  Meer
39,08
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
gebondenNederlands244 blz.9789490783525 1e druk 12-10-2021
andere uitgaves beschikbaar
Wanneer CEO Derk Vanhouten een nar op zich afgestuurd krijgt door zijn grootste aandeelhouder, valt het hem zwaar om deze adviseur serieus te nemen.  Meer
49,95
Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
61,50
25,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, vrijdag in huis
58% KORTING
paperbackEngels218 blz.9780273714200 1e druk
Wat is een merk of brand? Is een logo een merk? Is niet alles een merk tegenwoordig? Zij brands 'goed' of zijn ze 'slecht'? Heb ik eigenlijk een merk nodig?  Meer
26,14
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen
paperbackEngels464 blz.9780273693987 4e druk
Deze vierde editie van 'Marketing Management and Strategy' is een beknopte, praktische managementgids met de laatste ideeën op het gebied van marketing en strategie.  Meer
99,34
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen
gebondenEngels637 blz.9780199569458 1e druk 1-1-2011
'The Oxford Handbook of Strategic Sales and Sales Management' is een uitgebreid overzicht voor aanstaande academici op het gebied van verkoop en marketingbeheer.  Meer
173,14
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
gebondenEngels240 blz.9780230342262 1e druk
Waarom betaalt de consument een hogere prijs voor een merk? Is het de kwaliteit, de look en feel, of is het sociale status? Nigel Hollis gelooft dat het een samenspel is.  Meer
25,39
In herdruk, verschijningsdatum onbekend
paperbackEngels248 blz.9780241961643 1e druk 23-2-2012
Doordat de maatschappij meer en meer geglobaliseerd is en geobsedeerd wordt door de virtuele wereld lopen ondernemingen het gevaar het belang van de lokale markt te onderschatten.  Meer
23,94
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen
paperbackEngels210 blz.9780201407198 2e druk
In ontwapenend simpele maar uitdagende termen laten de auteurs u zien wat er nodig is om marktleider te worden en te blijven, in een steeds ingewikkelder wereld.  Meer
20,74
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackEngels213 blz.9780071373586 1e druk 13-12-2000
Een onderneming moet zich kunnen inleven in de wensen en problemen van de mogelijke klant. Daarbij gaat het niet alleen gaat om eigen plus- en minpunten, maar ook om die van de concurrent.  Meer
23,94
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
gebondenEngels235 blz.9780471984573
Het bouwen van sterke en bekende merken is een effectieve manier om succes te behalen tegen gunstige kosten. In dit boek laat Torsten Nilson op heldere wijze zien hoe bekende ondernemingen erin zijn geslaagd merken van wereldfaam op te bouwen en hoe andere ondernemingen van deze ervaringen gebruik kunnen maken om zelf sterke merken op te bouwen.  Meer
58,84
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
gebondenEngels309 blz.9780471644309
Strategische planning is een zeer complexe taak in sectoren die sterk afhangen van technologie en innovatief vermogen. 'Winning Market Leadership' doet een nieuwe benadering uit de doeken van strategische marktplanning.  Meer
40,49
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Sale