Alle producten Juridische boeken Sale

Filter de resultaten

Aanbevolen

Producten

Taal

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
38 resultaten
Alle producten

Trefwoord: Strategic-marketing

paperbackNederlands164 blz.9789089538840 1e druk 25-3-2016
Inleiding strategische marketing helpt de marketeer stapsgewijs bij het nemen van gefundeerde beslissingen, op basis van relevante informatie en analyses, en bij het ontwerpen van een strategisch marketingplan.  Meer
€ 41,50
Nu besteld, dinsdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands192 blz.9789033495397 1e druk 6-3-2018
Dit handboek behandelt systematisch en op een praktische manier diverse strategische marketingonderwerpen.  Meer
€ 48,00
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands140 blz.9789462201415 1e druk 26-3-2015
andere uitgaves beschikbaar
'No Budget Marketing' is een slim alternatief voor nóg vaker adverteren, wéér een mailing en nóg mooiere brochures.  Meer
€ 27,50
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands200 blz.9789020997736 1e druk 14-10-2025
In dit scherpe en diepgravende boek analyseert Fons Van Dyck de onderstromen die merken vandaag de dag uitdagen. Hij biedt strategieën om het hoofd te bieden aan wantrouwen, chaos en disruptie.  Meer
€ 29,99
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
gebondenNederlands244 blz.9789490783525 1e druk 12-10-2021
andere uitgaves beschikbaar
Wanneer CEO Derk Vanhouten een nar op zich afgestuurd krijgt door zijn grootste aandeelhouder, valt het hem zwaar om deze adviseur serieus te nemen.  Meer
49,95
37,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, vrijdag in huis
25% KORTING
e-bookNederlands180 blz.9789089650863 1e druk 14-9-2011
10 inspirerende hoofdstukken: hoe organisaties in alle commerciële bedrijfsprocessen relevanter worden in de ogen van de klant. De bonus? Volledig tevreden én loyale klanten!  Meer
€ 19,99
Direct te downloaden
paperbackNederlands428 blz.9789058754240 4e druk 15-4-2016
Deze vierde druk is geheel geactualiseerd op het gebied van afnemersanalyse, online kanalen en algemene wetmatigheden in marketing.  Meer
74,95
40,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, vrijdag in huis
46% KORTING
paperbackEngels244 blz.9780273719953 1e druk 1-12-2009
Het brein van de gemiddelde Nederlander krijgt per dag tussen de 500 en 5000 logo's en reclameboodschappen van merken te verwerken. Maar welke merken kiezen we uiteindelijk uit deze stortvloed?  Meer
€ 30,94
Levertijd ongeveer 11 werkdagen | Gratis verzonden
gebondenEngels289 blz.9780470827413 1e druk
'ROI of Social Media' legt de tactieken en hulpmiddelen bloot die worden gebruikt binnen de grootste en meest succesvolle bedrijven en agentschappen voor het monitoren en de te nemen maatregelen bij return on investment in social media.  Meer
€ 37,94
Levertijd ongeveer 8 werkdagen | Gratis verzonden
paperbackNederlands200 blz.9789020934298 1e druk 7-5-2025
Marketing. Reinventing the Basics deelt marketing op in overzichtelijke stappen, waardoor kernconcepten helder en direct toepasbaar worden.  Meer
€ 49,99
Nu besteld, dinsdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands316 blz.9789001025076 7e druk 6-3-2025
Het boek Basiskennis marketing heeft een overzichtelijke indeling en volgt een heldere didactiek, waarbij de herkenbaarheid van de marketingtheorie in de praktijk centraal staat.  Meer
€ 53,96
Levertijd ongeveer 3 werkdagen | Gratis verzonden
paperbackEngels213 blz.9780071373586 1e druk 13-12-2000
Een onderneming moet zich kunnen inleven in de wensen en problemen van de mogelijke klant. Daarbij gaat het niet alleen gaat om eigen plus- en minpunten, maar ook om die van de concurrent.  Meer
€ 23,25
Levertijd ongeveer 8 werkdagen | Gratis verzonden
paperbackEngels464 blz.9780273693987 4e druk
Deze vierde editie van 'Marketing Management and Strategy' is een beknopte, praktische managementgids met de laatste ideeën op het gebied van marketing en strategie.  Meer
€ 99,34
Levertijd ongeveer 11 werkdagen | Gratis verzonden
gebondenEngels1744 blz.9781405161787 1e druk
Met meer dan driehonderd bijdragen van honderden experts is 'Wiley International Encyclopedia of Marketing' een van de belangrijkste naslagwerken die er over marketing te krijgen zijn.  Meer
€ 959,10
Levertijd ongeveer 8 werkdagen | Gratis verzonden
paperbackEngels210 blz.9780201407198 2e druk
In ontwapenend simpele maar uitdagende termen laten de auteurs u zien wat er nodig is om marktleider te worden en te blijven, in een steeds ingewikkelder wereld.  Meer
€ 20,15
Levertijd ongeveer 8 werkdagen | Gratis verzonden
paperbackEngels218 blz.9780273714200 1e druk
Wat is een merk of brand? Is een logo een merk? Is niet alles een merk tegenwoordig? Zij brands 'goed' of zijn ze 'slecht'? Heb ik eigenlijk een merk nodig?  Meer
€ 26,14
Levertijd ongeveer 11 werkdagen | Gratis verzonden
ingenaaidEngels224 blz.9781937134372 1e druk 11-3-2013
De meeste bedrijven opereren nog steeds alsof ze controle over hun klanten hebben. Maar in de huidige markt is het andersom.  Meer
€ 24,95
Levertijd ongeveer 10 werkdagen | Gratis verzonden
gebondenEngels242 blz.9781118231937 2e druk
'Marketing in the Age of Google' is een boek over zoekmachinestrategie, geschreven door de ontwerpster van Googles portal voor site-eigenaars en webmasters.  Meer
€ 22,89
Levertijd ongeveer 8 werkdagen | Gratis verzonden
paperbackEngels224 blz.9781422189887 1e druk 2-1-2025
Stop met het pushen van producten en begin aan het bouwen van relaties met de juiste klanten.  Meer
€ 24,64
Levertijd ongeveer 11 werkdagen | Gratis verzonden
paperbackEngels800 blz.9781944659011 8e druk
Featuring cases and examples from all over the world, Services Marketing: People, Technology, Strategy is suitable for students who want to gain a wider managerial view of Services Marketing.  Meer
70,58
17,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, vrijdag in huis
75% KORTING

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Sale