Nima Marketingfacts Jaarboek 2025
Handboek voor marketingprofessionals
Samenvatting
Het NIMA Marketingfacts Jaarboek 2025 is een handboek en een naslagwerk over marketing voor professionals, docenten en studenten. Van Marketinganalyse tot Customer Experience, van Design tot Data Analytics en AI.
Je kunt dit boek gebruiken als actueel naslagwerk, als update, als korte cursus, als uitleg over een deelgebied in marketing of als studiemateriaal. Iedere editie van het Jaarboek is een aanscherping en verbetering van de vorige. Dat maakt dit boek het meest actuele boek over marketing. Geen boek dat je van cover tot cover leest, maar een serie bondige hoofdstukken en hot topics die samen de essentie van marketing omvatten.
‘Simpelweg de feiten kennen helpt je als marketeer om de juiste beslissingen te nemen, zeker in markten die steeds complexer worden. Daarom is het Marketingfacts Jaarboek een ‘vaste waarde’ in mijn dagelijkse werk.’ - Dorkas Koenen, CMO Rabobank
‘Als je als marketeer niet weet wat er speelt, kun je het spel niet spelen. Goede marketing gaat niet om gokken, maar om weten en ruiken. Het Marketingfacts Jaarboek is daarom een must voor elke serieuze marketeer.’ - Marc van Eck, Chief Growth Officer TBWA & independent boardroom consultant
‘Snel op de hoogte van de marketingactualiteiten, dit Marketingfacts Jaarboek helpt je ook bij de toepassing ervan.’ - Yvonne Nassar, Algemeen Directeur Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen
Trefwoorden
marketing marketingstrategie branding ai in marketing customer experience social media data analytics contentmarketing e-commerce mediaplanning marketing technology search & conversie retailmedia b2b-marketing brand design gedragsontwerp pricing management generatie z authenticiteit marketingdiagnose briefing marketing hypes digitale marketing marketingcommunicatie doelgroepbenadering aandachtsspanne marketingprofessional marketingtrends generatie alpha
Trefwoorden
Specificaties
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Hoofdstuk 0 Marketingdiagnose
Hoofdstuk 1 Marketingstrategie
Hoofdstuk 2 Brand Management
Hoofdstuk 3 Brand Design
Hoofdstuk 4 Data Analytics
Hoofdstuk 5 Marketing Technology
Hoofdstuk 6 Mediaplanning
Hoofdstuk 7 Search & Conversie
Hoofdstuk 8 Pricing Management
Hoofdstuk 9 B2B-Marketing
Hoofdstuk 10 Customer Experience
Hot Topic AI
Hot Topic Gedrag Ontwerpen
Hot Topic Branding
Hot Topic Marketing Hypes
Hot Topic Contentmarketing 2.0
Hot Topic E-commerce
Hot Topic Retailmedia
Hot Topic Briefing
Colofon
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht