Filteren
Trefwoord
24 resultaten
paperbackNederlands384 blz.9789024451753
1e druk
23-9-2022
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek is een masterclass en toolbox ineen. Je wordt getraind in een praktische, toegankelijke methode en leert welke principes en mechanismes je kunt inzetten om gewenst gedrag te stimuleren. Meer
paperbackEngels499 blz.9780374533557
1e druk
1-1-2013
'Thinking, Fast and Slow' takes us on a groundbreaking tour of the mind and explains the two systems that drive the way we think. Meer
22% KORTING
paperbackEngels624 blz.9780141033570
1e druk
16-5-2012
In the international bestseller, Thinking, Fast and Slow, Daniel Kahneman, the renowned psychologist and winner of the Nobel Prize in Economics, takes us on a groundbreaking tour of the mind and explains the two systems that drive the way we think. Meer
e-bookNederlands527 blz.9789047005124
1e druk
7-2-2012
andere uitgaves beschikbaar
Nobelprijswinnaar Daniel Kahneman biedt in een levendige dialoog met de lezer nieuwe en praktische inzichten over de keuzes die we in ons leven maken. Meer
e-bookNederlands528 blz.9789047012405
1e druk
20-9-2018
In 2002 kreeg hij de Nobelprijs voor de Economie voor zijn onderzoek met Amos Tversky naar hoe mensen denken en beslissingen nemen. Meer
e-bookNederlands144 blz.9789047011897
1e druk
6-11-2018
andere uitgaves beschikbaar
Dankzij onderzoekers als Daniel Kahneman, Richard Thaler en anderen is inmiddels veel bekend over hoe mensen redeneren en keuzes maken. Meer
paperbackNederlands232 blz.9789082579925
3e druk
21-3-2023
andere uitgaves beschikbaar
Mensen willen best veranderen. Als je maar weet hoe je ze bereikt in hun onbewuste besliscentrum. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789462200944
1e druk
17-10-2014
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek leert u te letten op wat er níet is gebeurd, te zien welk eigenbelang er speelt en een derde keuze te maken. Met dit boek op zak ziet u nooit meer iets over het hoofd. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789024427192
1e druk
9-1-2019
andere uitgaves beschikbaar
Dit toegankelijke boek beschrijft de laatste inzichten in de werking van ons brein en ons gedrag, en past die toe in interventies die wél werken. Meer
gebondenEngels309 blz.9781119673088
2e druk
28-9-2022
A groundbreaking exploration of purchasing behaviour and its essential role in smarter marketing practices to benefit your organizationIf you understand why people buy, you are already one step ahead in reaching out to them effectively with your products and services. Meer
e-bookNederlands192 blz.9789462201156
1e druk
17-10-2014
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek leert u te letten op wat er níet is gebeurd, te zien welk eigenbelang er speelt en een derde keuze te maken. Met dit boek op zak ziet u nooit meer iets over het hoofd. Meer
e-bookNederlands416 blz.9789058755018
1e druk
23-4-2020
andere uitgaves beschikbaar
Hoe maak je van kijkers kopers? En van afhakers aanhakers? Door het slim toepassen van gedragspsychologie haal je veel meer resultaat uit je website, app of online campagne. Meer
paperbackNederlands272 blz.9789402707069
1e druk
8-4-2021
Dit praktische boek biedt een handreiking voor jouw eigen veranderproces. Als je de valkuilen en vicieuze cirkels eenmaal herkent, dan kun je daarna het het beste uit jezelf halen. Meer
e-bookNederlands153 blz.9789492221018
1e druk
8-4-2015
andere uitgaves beschikbaar
De veranderende communicatiemiddelen vragen tegenwoordig om snelle beslissingen, zowel in ons werk als privé. Meer
e-bookNederlands184 blz.9789461261021
1e druk
3-6-2014
andere uitgaves beschikbaar
Zou het niet geweldig zijn als u de mensen om u heen moeiteloos kunt overtuigen van uw ideeën, thuis en op het werk? Het kan, door in te spelen op hun onbewuste vooroordelen. Meer
e-bookNederlands224 blz.9789058754783
1e druk
22-2-2019
andere uitgaves beschikbaar
Dit toegankelijke boek beschrijft de laatste inzichten in de werking van ons brein en ons gedrag, en past die toe in interventies die wél werken. Meer
e-bookNederlands176 blz.9789492196057
1e druk
12-9-2015
Hoe kan het toch dat klanten zich nog altijd laten beïnvloeden? In 'Voodoo-marketing' wordt blootgelegd op welke (soms omstreden) manieren bedrijven en overheden dat doen. Meer
gebondenNederlands352 blz.9789058566522
1e druk
17-5-2021
Veiligheidscultuur 4.0 De Nieuwe werkelijkheid is een op zijn minst ongewoon boek. Zowel qua concept, opbouw, inhoud als praktische bruikbaarheid is het grensverleggend. Meer
e-bookNederlands224 blz.9789462760240
1e druk
13-5-2014
Naast een heldere omschrijving van de ins en outs van soft controls geven de auteurs een toepasbaar model en instrumenten om risk readiness in de praktijk te brengen. Meer
e-bookNederlands432 blz.9789045034423
1e druk
29-9-2021
andere uitgaves beschikbaar
In de eenentwintigste eeuw bereikt de mensheid nieuwe hoogten van wetenschappelijk inzicht – en lijkt tegelijkertijd haar verstand te verliezen. Meer