Filteren
Trefwoord
4 resultaten
paperbackNederlands216 blz.9789024458431
1e druk
13-12-2023
andere uitgaves beschikbaar
'Betekenis & Bullshit' doet een boekje open over hoe het gesprek over identiteit, zingeving, ethiek en organisatiecultuur ondergesneeuwd raakt door marketingdenken. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789024450329
1e druk
7-12-2023
In 'Positieve organisaties' laat Robert Quinn zien dat we door de conventionele organisatiecultuur te trotseren en door traditionele denkwijzen te doorbreken, organisaties kunnen creëren waarin mensen juist tot bloei komen en beter presteren. Meer
gebondenNederlands200 blz.9789089653932
1e druk
andere uitgaves beschikbaar
Elke organisatie is zich bewust van het belang van klantgerichtheid. Het is niet voor niets dat hier de laatste jaren een grotere nadruk op is komen te liggen. Meer
25,99
Dit product is uitverkocht
paperbackEngels160 blz.9789492004963
1e druk
20-4-2020
andere uitgaves beschikbaar
Organisations have long been dominated by the perspectives of the Good (quality) and the True (efficiency). The perspective of the Beautiful, an aesthetic lens on organisations, has largely been ignored or forgotten. Meer