Filteren
Trefwoord
15 resultaten
gebondenNederlands137 blz.9789077432037
7e druk
17-3-2015
7 Kernideeën inspireerden de auteurs om sterk vernieuwende managementconcepten te ontwikkelen. Ze geven u adviezen die werken in het bedrijfsleven én thuis. Meer
paperbackNederlands144 blz.9789043042956
2e druk
6-2-2025
Deze nieuwe editie verdiept de vaardigheid luisteren, introduceert het Kleurenmodel van De Caluwé en Vermaak, besteedt aandacht aan beroepsontwikkeling en kijkt naar factoren die invloed hebben op online advisering. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789047007968
1e druk
28-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
'Effectieve gesprekken' is rijk aan voorbeelden en doorspekt met wetenschappelijk onderzoek, maar het biedt ook een praktische cursus RET. Direct resultaat verzekerd. Meer
paperbackNederlands130 blz.9789058716651
3e druk
29-1-2015
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek beschrijft tien verschillende beïnvloedingsvaardigheden die u zich eigen kunt maken en kunt leren toepassen. Beïnvloeden is geen kwestie van een trucje aanleren. Meer
e-bookNederlands130 blz.9789462721197
3e druk
29-3-2013
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek beschrijft tien verschillende beïnvloedingsvaardigheden die u zich eigen kunt maken en kunt leren toepassen. Beïnvloeden is geen kwestie van een trucje aanleren. Meer
e-bookNederlands109 blz.9789083115917
1e druk
17-12-2020
andere uitgaves beschikbaar
Meer tijd voor klanten. Minder tijd besteden aan administratie. Lekker lachen op een werkdag. Een fijn teamgevoel waarin samenwerken gewoon is. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789047018353
1e druk
14-5-2025
andere uitgaves beschikbaar
In veel organisaties stuit je op stroperige processen en hoge werkdruk. Ondanks goede intenties van zowel management als medewerkers stranden pogingen tot verbetering vaak door oude patronen en weerstand. Meer
paperbackNederlands109 blz.9789083115900
1e druk
21-12-2020
andere uitgaves beschikbaar
Meer tijd voor klanten. Minder tijd besteden aan administratie. Lekker lachen op een werkdag. Een fijn teamgevoel waarin samenwerken gewoon is. Meer
gebondenNederlands384 blz.9789049206697
1e druk
7-5-2025
Het nieuwe boek van de auteur van dé carrièrebestseller 'Nice girls don’t get the corner office', vol bruikbare tips over hoe je zowel op je werk als daarbuiten kunt krijgen wat je verdient. Meer
e-bookNederlands63 blz.9789491442643
1e druk
3-9-2014
andere uitgaves beschikbaar
Een verhaal met een boodschap, dat wel. En uiteraard veel praktische handvatten en inzichten om de principes van briljant samenwerken snel en eenvoudig in uw organisatie toe te passen. Meer
paperbackEngels304 blz.9781260474183
3e druk
6-10-2021
Keep your cool and get the results you want when faced with crucial conversations. Meer
paperbackNederlands99 blz.9789081803908
1e druk
2-6-2012
Goed nieuws: boeiend presenteren is een vaardigheid en die kunt u net zoals fietsen gewoon leren. Hoe? Dat wordt u met dit boek stap voor stap duidelijk. Meer
e-bookNederlands224 blz.9789462721524
1e druk
28-6-2018
andere uitgaves beschikbaar
Gesprekken die werken daagt iedereen, leidinggevend of niet, uit om het anders aan te pakken en van de gebaande gesprekpaden af te wijken. Meer
gebondenNederlands120 blz.9789090392523
3e druk
6-1-2025
andere uitgaves beschikbaar
Als leidinggevende vervul je een sleutelpositie in jouw organisatie. Je hebt zowel zicht op de vele veranderingen, terwijl je ook de dagelijkse werkpraktijk goed kent. Meer
paperbackNederlands174 blz.9789024416837
3e druk
26-1-2011
Dit verdiepingsboek hoort bij het basisboek 'Conflictcoaching', een nieuwe energiebron voor managers (2004), waarin de auteurs hun visie op het belang van conflicten binnen organisaties uitwerken. Meer