Blog Marketing

The Revolutionary New Way to Increase Sales, Build Your Brand, and Get Exceptional Results

Specificaties
Gebonden, 322 blz. | Engels
McGraw-Hill | 1e druk, 2006
ISBN13: 9780072262513
Rubricering
Juridisch : Management
McGraw-Hill 1e druk, 2006 9780072262513
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Wat als u kon luisteren naar miljoenen mensen - klanten, werknemers, concurrenten, partners, media - wanneer zij spontaan over uw bedrijf, producten en advertenties discussiëren? En wat als u in staat was om deze recente feedback te gebruiken om precies te bepalen wat uw klanten willen en hoe u uw bedrijf exponentieel kan doen groeien? Welkom in de wereld van het blog.

Vandaag de dag communiceren miljoenen bloggers via internet over bedrijven, producten, trends en veel meer. Als u deze conversatie niet wilt missen, kan 'Blog Marketing' u uitleggen op welke manier blogs bijzonder rendabele hulpmiddelen zijn voor het maken van bedrijfsbesluiten, die op daadwerkelijke terugkoppeling van klanten en marktintelligentie gebaseerd zijn.

Blog consultant Jeremy Wright legt uit hoe en waarom allerlei soorten bedrijven bloggen en hij onthult strategieën om effectieve interactie te creëren met klanten. 'Blog Marketing' beschrijft hoe authentieke feedback van klanten kan leiden tot potentiële nieuwe marketing strategieën, innovatieve product ideeën en nieuwe concepten die uw bedrijf totaal kunnen veranderen.

Specificaties

ISBN13:9780072262513
Trefwoorden:marketing, blogging
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:322
Uitgever:McGraw-Hill
Druk:1
Hoofdrubriek:Management

Inhoudsopgave

Foreword
Acknowledgements
Introduction

1. Blogging basics
2. Getting into the blogging mindset
3. The power of blogs for business
4. How your company can use blogs
5. What type of blogs are best for your company
6. Using blogs to increase internal communication
7. Learn what's being said about your company and products
8. Participating in your blog
9. Dealing with negativity
10. How to succeed in blogging
11. The future of business blogging

Appendix - Sample blogging policy
Glossary
Endnotes
Index

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Blog Marketing