The discipline of marketleaders
Choose Your Customers, Narrow Your Focus, Dominate Your Market
Samenvatting
Waarom lukt het Casio een rekenmachine te verkopen die goedkoper is dan een door Kellogs Cornflakes? Waarom kan FedEx uw pakketje binnen een dag bezorgen terwijl luchthavens de grootste moeite hebben uw bagage niet kwijt te raken?
Wat doet uw bedrijf beter dan de rest? Welk uniek aanbod doet u uw klanten? Hoe gaat u dat volgend jaar nog beter doen?
Doordat de eisen van de klant, kwaliteit, service laagste prijs, steeds toenemen veranderen de regels om marktleiderschap te behalen en te behouden. Bedrijven die ooit de sterkste waren maar de boodschap hebben gemist zijn nu in grote problemen.
In ontwapenend simpele maar uitdagende termen laten de auteurs u zien wat er nodig is om marktleider te worden en te blijven, in een steeds ingewikkelder wereld.
Specificaties
Inhoudsopgave
2. The new rules of competition
3. The winners choice
4. The discipline of operational excellence
5. One company's experience AT&T's universal card
6. The discipline of product leaders
7. One company's experience Intel Corporation
8. The discipline of customer intimacy
9. One company's experience Airborne express
10. Setting your value discipline agenda
11. Creating the cult of the customer
12. Sustaining the lead
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht