,

Myths about doing business in China

Specificaties
Ingenaaid, 174 blz. | Engels
Palgrave Macmillan | 2e druk, 2007
ISBN13: 9780230551183
Rubricering
Juridisch : Management
Palgrave Macmillan 2e druk, 2007 9780230551183
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen

Samenvatting

Hoewel China in vrij korte tijd een economische supermacht is geworden, heeft het een hele andere businesscultuur die in het westen vaak verkeerd begrepen wordt. Fouten die hierbij gemaakt worden, kunnen zowel op financieel gebied als voor de reputatie van een bedrijf zeer kostbaar zijn. Deze herziende versie van 'Myths about doing business in China' confronteert de lezer met de mythes over China en geeft de lezer tevens een duidelijk beeld van de cultuur en hoe u hier succesvol mee kunt omgaan.

Specificaties

ISBN13:9780230551183
Trefwoorden:Azië, China
Taal:Engels
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:174
Druk:2
Hoofdrubriek:Management

Over Chris West

Chris West is schrijver en journalist. Zijn 'China Quartet' is gepubliceerd in Azië, de Verenigde Staten, Groot-Brittannië en Europa. Ook is hij actief in PR en marketing, en op dit moment is hij druk bezig met zijn eigen nieuwe onderneming.

Andere boeken door Chris West

Inhoudsopgave

List of figures and tables
Foreword

Introduction

Myth 1: One market: 1.3 billion people
Myth 2: The Chinese market will grow forever
Myth 3: The market is easy
Myth 4: China is Westernizing
Myth 5: Guanxi is a time-consuming sideshow to the real business of business
Myth 6: The Chinese are irrationally xenophobic
Myth 7: The mask of Fu Manchu: the myth of inscrutability
Myth 8: Rules are rules: negotiating in China is like negotiating everywhere else
Myth 9: Chine business people are not trustworthy
Myth 10: The Chinese are difficult to manage

Afterword
Appendixes
Bibliography
Index

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Myths about doing business in China