Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Internet Strategies

A corporate guide to exploiting the internet

Specificaties
Gebonden, 310 blz. | Engels
Palgrave Macmillan | 0e druk, 1999
ISBN13: 9780333698518
Rubricering
Juridisch : Management
Palgrave Macmillan 0e druk, 1999 9780333698518
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen

Samenvatting

Het Internet begint steeds verder door te dringen in het zakelijke en privé-leven van mensen. Steeds meer mensen wagen de stap op het Internet en al ruim de helft van de mensen die actief zijn op het Internet heeft ook al eens iets gekocht via dit nieuwe kanaal. De verwachting is dat deze trend zich zal doorzetten. Ondernemingen zien zich dan ook gesteld voor de vraag hoe zij kunnen voldoen aan de nieuwe behoefte van de consument om via het Internet te kopen. Daarbij moeten een groot aantal opvattingen over succesvol management overboord worden gezet en worden vervangen door managementprincipes en strategieën die beter passen bij digitaal zakendoen. Het probleem daarbij is dat ondernemingen zowel de kool en de geit willen en moeten sparen: Zij kunnen hun bestaande activiteiten niet opofferen aan het Internet. In plaats daarvan moeten zij hun Internetactiviteiten een integraal onderdeel maken van de bestaande activiteiten. In 'Internet Strategies' laat Dick Stroud zien hoe ondernemingen een strategie kunnen ontwikkelen waarmee zij zichzelf een goede positie kunnen verwerven op het Internet, zonder de bestaande positie in gevaar te brengen.

Specificaties

ISBN13:9780333698518
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:310
Druk:0
Hoofdrubriek:Management

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Internet Strategies