The Delta Project
Discovering New Sources of Profitablity in a Networked Economy
Samenvatting
De regels voor succes zijn veranderd door mondialisering, ontregeling, marktfragmentatie, de totstandkoming van de internet infrastructuur en de digitalisering van informatie. Nieuwe businessmodellen en -strategieën zijn nodig om er zeker van te zijn een concurrerende positie in te (blijven) nemen. 'The Delta Project' biedt een nieuw organisatorisch kader om een strategie te ontwikkelen en te managen in de nieuwe economie.
Specificaties
Inhoudsopgave
1. The Delta Model: The end of conventional wisdom
2. The triangle: strategy based upon bonding
3. The best product: winning through costs and features
4. Total customer solutions: winning through relationships
5. System lock-inn: winning through complementors
6. Creating a strategic agenda: the case of Motorola semiconductor
7. Execution is not the problem: aligning execution with strategy is!
8. Delta.com: reinterpreting the internet industry
9. Measuring success: aligning strategy, processes and metrics
10. Managing by averages leads to below average performance: the need for granular metrics
11. The restructuring of the electric utility industry: applying the Delta Model to an industry
12. Toward a unified framework of strategy
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht