,

The Delta Project

Discovering New Sources of Profitablity in a Networked Economy

Specificaties
Gebonden, 295 blz. | Engels
Palgrave Macmillan | 1e druk, 2001
ISBN13: 9780333962459
Rubricering
Juridisch : Management
Palgrave Macmillan 1e druk, 2001 9780333962459
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen

Samenvatting

De regels voor succes zijn veranderd door mondialisering, ontregeling, marktfragmentatie, de totstandkoming van de internet infrastructuur en de digitalisering van informatie. Nieuwe businessmodellen en -strategieën zijn nodig om er zeker van te zijn een concurrerende positie in te (blijven) nemen. 'The Delta Project' biedt een nieuw organisatorisch kader om een strategie te ontwikkelen en te managen in de nieuwe economie.

Specificaties

ISBN13:9780333962459
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:295
Druk:1
Hoofdrubriek:Management

Inhoudsopgave

Prologue

1. The Delta Model: The end of conventional wisdom
2. The triangle: strategy based upon bonding
3. The best product: winning through costs and features
4. Total customer solutions: winning through relationships
5. System lock-inn: winning through complementors
6. Creating a strategic agenda: the case of Motorola semiconductor
7. Execution is not the problem: aligning execution with strategy is!
8. Delta.com: reinterpreting the internet industry
9. Measuring success: aligning strategy, processes and metrics
10. Managing by averages leads to below average performance: the need for granular metrics
11. The restructuring of the electric utility industry: applying the Delta Model to an industry
12. Toward a unified framework of strategy

Index

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Delta Project