How to Sell When Nobody's Buying

(and how to sell even more when they are)

Specificaties
Gebonden, 238 blz. | Engels
John Wiley & Sons | 1e druk, 2009
ISBN13: 9780470504895
Rubricering
Juridisch : Management
John Wiley & Sons 1e druk, 2009 9780470504895
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

'How to Sell When Nobody's Buying' is een praktische, efficiënte gids over verkopen in barre tijden. Dit boek staat vol met nieuwe informatie over het bieden van verkoopkansen. De meeste hedendaagse onderwezen verkoopstrategieën zijn gebaseerd op verouderde informatie van tien, twintig, zelfs dertig jaar geleden en zij werken vandaag de dag eenvoudigweg niet. U vindt de tools en de informatie die u nodig heeft om vertrouwen te winnen, krachtige allianties of sociale netwerken tot stand te brengen en uw winsten tot ongekende hoogte te drijven. Of u nu business-to-business of direct aan de consument verkoopt, of u onroerende goederen of kleinhandel verkoopt, dit is de verkoopgids voor u.

Specificaties

ISBN13:9780470504895
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:238
Druk:1
Hoofdrubriek:Management

Inhoudsopgave

Acknowledgments

Preface

Chapter 0
Quick Start: How to Sell More Right Now

Chapter 1
Get Real and Get Focused

SLUMP BUSTER: AN INTERVIEW WITH SCOTT MARKER

Chapter 2
Get Visible. You Have to Be Seen to Sell

Chapter 3
Get Connected: How to Find Buyers Who Are Ready to Buy Now

Chapter 4
Get Digital and Get Off the Road: Sell to Buyers at Their Desks from Yours

Chapter 5
Get Creative: Open New Doors in New Ways

SLUMP BUSTER: AN INTERVIEW WITH TODD CARLSON

Chapter 6
Get Persuasive: Understand Buyer Psychology to Sell More Now

Chapter 7
Get Paid: Getting More Out of Every Sale

Chapter 8
Get Leverage: The Art of Mass Infl uence

Chapter 9 Get Them Selling: In Economic Slumps, Good Sales Managers Earn Their Pay

SLUMP BUSTER: FOR SALES MANAGERS AND CEOS: AN INTERVIEW WITH DWAYNE SPEAGLE

Chapter 10
Final Thoughts

Afterword: An Interview with Matt Hoover, Winner of NBC's The Biggest Loser and Olympic Hopeful

Contributing Author Essays

How to Sell More Using Social Media (Dr. Rachna Jain)

Disruptive Excellence (Ray Cronise)

How to Effectively Use Facebook to Find Your Ideal Work, Build Your Brand, and Increase Your Sales (Mari Smith)

How to Sell Real Estate in a Tough Market and Grow Your Business Year after Year at the Same Time (Craig Ernst)

Bibliography

About the Author

Index

Exclusive Free Video Training Offer

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        How to Sell When Nobody's Buying