Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, ,

Brand New

Solving the Innovation Paradox -- How Great Brands Invent and Launch New Products, Services, and Business Models

Specificaties
Gebonden, 218 blz. | Engels
John Wiley & Sons | 1e druk, 2011
ISBN13: 9780470643594
Rubricering
Juridisch : Management
John Wiley & Sons 1e druk, 2011 9780470643594
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

'Brand New' beschrijft een bewezen stappenplan waarmee u onmiddellijk aan de slag kunt om succesvolle nieuwe producten, diensten en businessmodellen te creëren. De auteurs focussen op het succesvol introduceren van iets nieuws.

Specificaties

ISBN13:9780470643594
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:218
Druk:1
Hoofdrubriek:Management

Inhoudsopgave

Part I Preparation and Strategy
1 The Innovation Paradox
2 Creating an Efficient and Effective Innovation Process
3 Circle #1: Finding the Need
4 Circle #2: Formulating the Idea
5 Circle #3: Successfully Communicating (and Profiting from) What You Have Come Up With
6 Constructing Your Innovation 'Portfolio'

Part II Tools and Tactics
7 Getting Outside the Jar: How to Infuse Outside Experts into Your Innovation Process
8 Sustainable Innovation: Creating (and Profiting) from a Green, White Space
9 Introducing 'The Innovation Power Score' -- A Method for Measuring the Potential of Your Innovation
10 Investools: A Case Study in Putting Your Innovation Process to Work

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Brand New