e.a.

The Human Side of Outsourcing

Psychological Theory and Management Practice

Specificaties
Gebonden, 294 blz. | Engels
John Wiley & Sons | 1e druk, 2009
ISBN13: 9780470718704
Rubricering
Juridisch : Management
John Wiley & Sons 1e druk, 2009 9780470718704
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Outsourcing is ondertussen een strategische overweging geworden die managers en consultants steeds meer bezighoudt. En is eenmaal het besluit gevallen dan komt nog de fase van onderhandelen, overdracht en het managen van het cont(r)act. Allemaal zaken waarbij personeelsmanagement een rol speelt. Toch is er nog maar weinig literatuur waarin dit aspect aan de orde komt. 'The Human Side of Outsourcing' brengt daar verandering in. De auteurs zijn erin geslaagd psychologische aspecten, onderzoeksresultaten, managementtheorie en de ervaringen van professionals te bundelen tot een inzichtelijk geheel.

Specificaties

ISBN13:9780470718704
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:294
Druk:1
Hoofdrubriek:Management

Inhoudsopgave

List of Figures and Tables.
List of Contributors.
Foreword.
Preface.
Acknowledgements.

Part I Outsourcing in Practice.
1 Introduction (Stephanie J. Morgan).
2 The Client Side – Retained Organization (Irvine Caplan).
3 Outsourcing – A Provider's Tale (Simone Hemingway).
4. Sourcing for Outsourcing (Yvonne Williams).
5 Experiencing Cultures: An Automotive Engineer in the Middle Kingdom – Lessons in Life (Ian Pogson).

Part II Theory and Evidence.
6 Introduction to Theory and Evidence (Stephanie J. Morgan).
7 The Context and Narrative of Outsourcing (Royston Morgan).
8 Cultural Differences in Outsourcing (Brigitte Cobb).
9 Establishing Trust in Virtual Teams (Alex Watts).
10 Knowledge Transfer and Knowledge Sharing (Richard Blakeley and Stephanie J. Morgan).
11 The Experience of Outsourcing Transfers – A Life-Cycle Approach(Royston Morgan).
12 Downsizing, Stress and Forgiveness: A US Perspective (Jan Aylsworth).
13 Transitioning and the Psychological Contract (Stephanie J. Morgan).
14 Conclusion: Towards a Model of Responses to Outsourcing (Stephanie J. Morgan).

Index.

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Human Side of Outsourcing