Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Beating Low Cost Competition

How Premium Brands Can Respons to Cut-Price Rivals

Specificaties
Gebonden, 256 blz. | Engels
John Wiley & Sons | 1e druk, 2008
ISBN13: 9780470742976
Rubricering
Juridisch : Management
John Wiley & Sons 1e druk, 2008 9780470742976
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

De uitvoerende macht en de managers in vele bedrijven worden uitgedaagd door de hedendaagse lage kosten concurrenten - concurrenten die 'goed genoeg' producten en diensten voor zeer aantrekkelijke prijzen aanbieden. 'Beating Low Cost Competition' biedt een geleidelijke en gestructureerde benadering aan om de kwesties en de opties te bekijken en door te denken, en het meest aangewezen strategie- en implementatieplan te selecteren voor het behandelen ervan. Adrian Ryans onderzoekt hoe een verscheidenheid van bedrijven reageert op de bedreiging van lage kostenconcurrenten, en analyseert hoe efficiënt deze strategieën zijn.

Specificaties

ISBN13:9780470742976
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:256
Druk:1
Hoofdrubriek:Management

Inhoudsopgave

Preface
Acknowledgments

1. The Growing Challenge from Low Cost Competitors
2. Why the Threat from Low Cost Competition is Intensifying
3. Understanding How Low Cost Competitors Play the Game
4. Realistically Assessing the Threat
5. Confronting Low Cost Competitors in the Price Value Segment of the Market
6. Avoiding Head-to-Head Competition with Low Cost Competitors by Playing a Different Game
7. The Leadership Challenge
8. An Even More Challenging Future

References
Index

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Beating Low Cost Competition