New Consumer Marketing

Managing a living demand system

Specificaties
Gebonden, 204 blz. | Engels
John Wiley & Sons | 0e druk, 2003
ISBN13: 9780470844823
Rubricering
Juridisch : Management
John Wiley & Sons 0e druk, 2003 9780470844823
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

De detailhandel heeft omvangrijke veranderingen doorgemaakt tijdens het begin van de internetrevolutie en de globalisering. Het Supply chain management is op zijn kop gezet, de concurrentie is sterker geworden, merkenoorlogen zijn toegenomen en er zijn nieuwe distributiekanalen ontwikkeld. Dit boek combineert opkomend marketingdenken in het consumentendomein met praktisch advies over hoe u kunt profiteren van veranderingen. Het boek illustreert de belangrijkste kwesties waar de snel veranderende consumptiegoederenindustrie in de toekomst mee te maken gaat krijgen en geeft een analyse uit managementresearch en academisch inzicht.

Specificaties

ISBN13:9780470844823
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:204
Druk:0
Hoofdrubriek:Management

Inhoudsopgave

Foreword.
Acknowledgements.
About the Author.
Introduction.

1. Earthquake!
2. The New Consumer.
3. Concerns of Brand Owners and Retailers.
4. New Consumer Marketing.
5. A Model of New Consumer Marketing.
6. Value Definition.
7. Value Creation.
8. Value Delivery
9. Demand System Management.

Notes.
References.
Index.

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        New Consumer Marketing