Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Hidden Value

How great companies achieve ordinary results with ordinary people

Specificaties
Gebonden, 286 blz. | Engels
Harvard Business School Press | 1e druk, 2000
ISBN13: 9780875848983
Rubricering
Juridisch : Management
Harvard Business School Press 1e druk, 2000 9780875848983
Niet leverbaar.
36,13

Samenvatting

Vanwege schaarste op de arbeidsmarkt strijden veel ondernemingen om een klein aantal talenten dat beschikbaar is. Dat is een tijdrovende strategie, die bovendien relatief weinig oplevert, vanwege het grote aantal ondernemingen dat op dezelfde individuen jaagt. Echt slimme ondernemingen pakken het probleem van schaars personeel anders aan, op een manier die bovendien moeilijk te kopiëren is. Zij richten de organisatiestructuur zodanig in dat het iedere werknemer, ongeacht zijn functie, wordt mogelijk gemaakt als een ster te functioneren. In 'Hidden Value' wordt deze gedachte verder uitgewerkt. O'Reilly en Pfeffer laten zien dat de weg naar concurrentievoordeel gelegen is in het arbeidspotentieel dat reeds aanwezig is in iedere organisatie en dat het erom gaat om talenten te creëren en gebruiken in plaats van talent buiten de onderneming aan te trekken.

Specificaties

ISBN13:9780875848983
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:286
Druk:1
Hoofdrubriek:Management
ISSN:

Over Charles O'Reilly

Charles A. O'Reilly III is Frank E. Buck Professor of Management at Stanford Graduate School of Business. He is also the co-director of Leading Change and Organizational Renewal. He is the recipient of multiple awards, including the Distinguished Scholar Award by the Academy of Management and the Organizational Behavior Division Lifetime Achievement Award in 2010.

Andere boeken door Charles O'Reilly

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Hidden Value