Laddering: Unlocking the Potential of Consumer Behavior

Specificaties
Gebonden, 208 blz. | Engels
John Wiley & Sons | 1e druk, 2013
ISBN13: 9781118566121
Rubricering
Juridisch : Management
John Wiley & Sons 1e druk, 2013 9781118566121
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

De regels van marketing en productontwikkeling zijn voorgoed veranderd. U heeft niet meer in de hand waar en hoe uw klanten uw marketinguitingen ontvangt. De klant is de baas, en die heeft steeds meer keuze en steeds minder tijd om keuzes te maken. Daarom is het cruciaal om te begrijpen wat uw klanten echt drijft, zodat u succesvollere producten, campagnes en ervaringen kunt vormgeven.

'Laddering' leert u hoe u de kernwaarden van uw klanten beter leert kennen en begrijpen. Het leert u de juiste vragen te stellen, en de antwoorden op waarde te schatten. Daardoor ontsluit u het werkelijke potentieel van uw product of dienst.

Specificaties

ISBN13:9781118566121
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:208
Druk:1
Verschijningsdatum:30-8-2013
Hoofdrubriek:Management

Over Eric Holtzclaw

Eric V. Holtzclaw is CEO van Laddering Works, een strategisch marketingbureau.

Andere boeken door Eric Holtzclaw

Inhoudsopgave

Preface

1. History
2. The Need for Laddering
BellSouth Case Study: But Would You?
3. Laddering Defined
Cruise Line Case Study
4. The Steps to Laddering
The Social TV Case Study
5. Confirming and Fine-Tuning Your Ladders
The Social Media Family Case Study
6. Latticing: Finding the Overlap in Ladders
Travel Personas Case Study
7. Lensing
8. Practical Application of Laddering
BISSELL Word-of-Mouth Marketing Case Study
9. The Way Forward

Index

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Laddering: Unlocking the Potential of Consumer Behavior