The Brand Glossary

Specificaties
Ingenaaid, 135 blz. | Engels
Palgrave Macmillan | 1e druk, 2006
ISBN13: 9781403998095
Rubricering
Juridisch : Management
Palgrave Macmillan 1e druk, 2006 9781403998095
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen

Samenvatting

Merken zijn het hart van bedrijven. Deze plaatsen een naam, gezicht en persoonlijkheid bij een bedrijf, product of dienst. Merken bestaan echter niet uit een logo, oneliner of advertenties alleen - een merk is een opsomming van allerlei ervaringen. Grote bedrijven maken een merk tot het centraal georganiseerde principe van de organisatie. Hoe betrokken dat ook is, het is ingewikkelder geworden dan nodig is.

'The Brand Glossary' is een onmisbaar boek voor iedereen die merken creëren en managen. De uitgebreide lijst van begrippen dekt ieder onderwerp tot in detail. Het bevat illustraties, feiten en relevante quotes, die de inhoud tot leven brengen en de praktijk van merken helpen uit te dragen. 'The Brand Glossary' is meer dan een stoffig woordenboek.

Specificaties

ISBN13:9781403998095
Trefwoorden:merken, woordenboeken
Taal:Engels
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:135
Druk:1
Hoofdrubriek:Management

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Brand Glossary