The Brand Glossary
Samenvatting
Merken zijn het hart van bedrijven. Deze plaatsen een naam, gezicht en persoonlijkheid bij een bedrijf, product of dienst. Merken bestaan echter niet uit een logo, oneliner of advertenties alleen - een merk is een opsomming van allerlei ervaringen. Grote bedrijven maken een merk tot het centraal georganiseerde principe van de organisatie. Hoe betrokken dat ook is, het is ingewikkelder geworden dan nodig is.
'The Brand Glossary' is een onmisbaar boek voor iedereen die merken creëren en managen. De uitgebreide lijst van begrippen dekt ieder onderwerp tot in detail. Het bevat illustraties, feiten en relevante quotes, die de inhoud tot leven brengen en de praktijk van merken helpen uit te dragen. 'The Brand Glossary' is meer dan een stoffig woordenboek.
Specificaties
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht