
Lees verder
Jenni Field has nearly 20 years' experience in communications and is based in Berkshire, UK.
Meer over Jenni FieldStreamline your organization's communication with the powerful and easy-to-follow methodology presented in this book, featuring insight from experts including Simon Sinek and Brene Brown. Better communication will mean better business practice company-wide as well as increased employee engagement, happier clients and customers, and stronger profits. As the title suggests, Influential Internal Communication proves just how influential internal communications (IC) is, and the measurable impact it has on an organization's growth.
For many organizations, IC often slips down the list of priorities when there are high pressure, high stakes business situations to cope with. This causes a sense of chaos and confusion within the organization that will - eventually - permeate to external customers and clients. Influential Internal Communication presents a clear, adaptable methodology that will help readers understand, diagnose and fix their own communication challenges, thereby transforming the chaos into calm.
Backed up with data and statistics from industry reports on workplace culture, Influential Internal Communication is based on The Field Model and draws on research with CEO's, some of the best insights into people, organisations and chaos. The theory is backed up with real world case studies, showing how chaos can impact a range of organizations of varying size and industry. Written by the 2020 President of the Chartered Institute of Public Relations (CIPR), Influential Internal Communication will streamline any organization's IC practices, and help to drive engagement, efficiency and profit across the board.
interne communicatie communicatie bedrijfscommunicatie the field model strategische communicatie organisatie verandermanagement communicatiestrategie communicatiestrategieën organisatieverandering leidinggeven leiderschap werknemersengagement verandering complexiteitswetenschap organisatieadvies organisatiecultuur field model organisatorische chaos communicatieadvies chaos bedrijfsprocessen communiceren datagedreven communicatie organisatiepsychologie efficiëntie communicatieprocessen communicatiekanalen communicatieproblemen klantgerichtheid
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books