, ,

International e-business marketing

Specificaties
Paperback, 307 blz. | Engels
Cengage | 1e druk, 2004
ISBN13: 9781861529459
Rubricering
Juridisch : Management
Cengage 1e druk, 2004 9781861529459
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

'International e-business marketing' focust zich op globale marketing in het Internet tijdperk. Het onderzoekt op gedetailleerde wijze de karakteristieken van e-business die waarschijnlijk in het internationale domein met inbegrip van de beperkingen van toepassing zullen zijn, die door zowel het medium als door het milieu worden opgelegd. In het boek wordt tevens beschreven welke veranderingen mogelijk nodig zullen zijn bij een bedrijf zijn huidige e-business activiteiten, wanneer hun nadruk op de globale markt ligt, in tegenstelling tot wanneer de nadruk hoofdzakelijk op de binnenlandse markt ligt.

E-business is meer dan alleen kopen en verkopen via Internet. Dit boek promoot het inzicht dat alle zaken neerkomen op e-business, omdat Internet-gerelateerde technologieën de potentie hebben om te transformeren naar alle aspecten van het zakendoen. 'International e-business marketing' is ideaal voor international marketing studenten uit de hele wereld, alsmede voor degenen die e-commerce en e-marketing studeren.

Specificaties

ISBN13:9781861529459
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:307
Uitgever:Cengage
Druk:1
Hoofdrubriek:Management

Inhoudsopgave

Part 1: The nature of e-business

1. Introduction: e-business, marketing strategy and the international environment
2. The Internet and its impact on international marketing
3. The Internet and the e-value chain

Part 2: International marketing strategy & e-business

4. The Internet, foreign market entry, internationalization and globalization
5. International competitive strategy in the electronic environment
6. Relationships, networks and strategic alliances in the Internet world

Part 3: The international environment of e-business

7. Legal and tax issues in the global electronic environment
8. The political minefield of market space
9. Accommodating culture in international business strategy

Part 4: Marketing tactics and e-business

10. Products, services and pricing in market space
11. International e-business distribution and logistics
12. Effective international promotion strategies using the Internet

Index

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        International e-business marketing