
Lees verder
In een tijdperk waarin de gemiddelde consument enkele honderden reclameprikkels per dag te verwerken krijgt, wordt beraken belangrijker dan bereiken. Belevenissen of experiences spelen een sleutelrol in de huidige maatschappij.
Om de voordelen te kunnen benutten die experience marketing u als marketeer kan bieden, dient u de essentie van het experience vakgebied scherp te krijgen.
'Brand experiences' wijst u de weg in de wereld van experiences. Het schetst de opkomst van dit fenomeen en verschaft inzicht in de verschillende theorieën die worde gehanteerd. Ook laat het zien hoe experiences toegevoegde waarde kunnen hebben voor uw merk. Brand experiences biedt u handvatten om experiences te regisseren en kanalen voor interactie in te richten en geeft inspiratie door succesvolle experience-cases te behandelen.
Brand experience ontrafelt voor u de experience zodat u tot actie kunt overgaan, want 'het wordt pas leuk als u meedoet'.
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books