Marketing in tijden van Trump
Een kompas voor merken in een permacrisis
Samenvatting
We leven in stormachtige tijden: recessie, polarisatie, oorlog, technologische revoluties. De herverkiezing van Trump was geen geïsoleerd incident, maar het begin van een mondiale aardschok.
In dit scherpe en diepgravende boek analyseert Fons Van Dyck de onderstromen die merken vandaag uitdagen. Hij biedt strategieën om het hoofd te bieden aan wantrouwen, chaos en disruptie.
Hij reikt marketeers een kompas aan om koers te houden in een tijdperk zonder houvast.
Waarom? Krachtig kader voor merken in crisis Inzichten uit sociologie en psychologie Pleit voor empathie en vertrouwen Praktische tools voor merkstrategie
Wat? Vier krachten die gedrag sturen Vier merkstrategieën voor disruptie Analyse van AI, boycot en huismerken Veel voorbeelden uit de praktijk
Voor wie? Marketingmanagers en executives C-level en NGO-directies Reclame- en mediabureaus Marketingdocenten en -studenten
Specificaties
Anderen die dit kochten, kochten ook
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht