Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Permissie marketing

De revolutie van de consument

Specificaties
Paperback, 256 blz. | Nederlands
Business Contact | 0e druk, 2000
ISBN13: 9789025414771
Rubricering
Juridisch : Management
Business Contact 0e druk, 2000 9789025414771
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Seth Godin, vice president direct marketing van Yahoo!, presenteert in dit boek een fundamenteel andere manier om over marketing na te denken. De traditionele manier van denken is gebaseerd op wat Godin noemt 'interruption marketing'. Dit betekent dat adverteerders en verkopers de aandacht van de consument hopen te krijgen door in te breken in de activiteiten van de consument, zoals tv-reclame en telemarketing. Door toenemend tijdgebrek en de groeiende mediavormen wordt het steeds moeilijker die aandacht te krijgen. Het is veel effectiever als de consument zelf aangeeft welke informatie hij wel en welke hij niet wil ontvangen of welke informatie hij wel of niet wil verstrekken aan bedrijven. De ontwikkelingen op Internet brengen deze nieuwe, revolutionaire manier van marketing in een stroomversnelling. 'Permissie marketing' stelt bedrijven in staat langlopende relaties met potentiële klanten op te bouwen, het vertrouwen en het imago te verbeteren en uiteindelijk betere resultaten te boeken. In het boek legt Godin uit welke vragen bedrijven zichzelf moeten stellen om permissiemarketing succesvol te implementeren en op welke manier dat kan gebeuren. Hij doet dat onder andere aan de hand van talloze informatieve cases.

Specificaties

ISBN13:9789025414771
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:256
Druk:0
Hoofdrubriek:Management

Expertrecensies (1)

recensie
Permissie marketing
Marcel Weber | 17 mei 2001

Over Seth Godin

Seth Godin is de auteur van veel bekende bestsellers zoals Permission Marketing, Purple Cow en Tribes. Met zijn dagelijkse blog bereikt hij wereldwijd een miljoenenpubliek. Als initiatiefnemer van The Carbon Almanac Network heeft hij zich opgeworpen als een prominente voorvechter van maatregelen tegen klimaatverandering.

Andere boeken door Seth Godin

Inhoudsopgave

Voorwoord door Don Peppers

Inleiding

1. De marketingcrisis die niet met geld kan worden opgelost
2. Permissiemarketing, de manier om reclame weer effectief te maken
3. De evolutie van massareclame
4. Richt u om te beginnen op uw klantaandeel, niet op uw marktaandeel
5. Hoe frequentie tot vertrouwen leidt en permissie tot frequentie
6. De vijf permissieniveaus
7. Permissie als waardevol bezit
8. Alles wat u weet over marketing op het net is fout
9. Permissiemarketing in de context van het web
10. Praktijkstudies
11. Hoe u een permissiemarketing-programma kunt evalueren
12. Veel gestelde vragen over permissiemarketing

Dankbetuiging

Index

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Permissie marketing