


Frans Krips weet in enkele kernachtige zinnen de essentie van de zaak weer te geven. Wat u misschien onbewust vermoedde, zet hij helder uiteen.
Meer over Frans Krips50 manieren om een klant kwijt te raken
Samenvatting
Zonder klanten geen bedrijf. Dus doet u uw best het uw klanten naar de zin te maken. Toch kleunen we maar al te vaak mis. Hoe komt het nu dat u klanten verliest? Waar ligt dat aan? Wat doet u fout? Frans Krips legt in heldere bewoordingen uit hoe dat komt én geeft tegelijkertijd op humoristische wijze aan hoe u ze kunt behouden.
Specificaties
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht