
Lees verder
De droommaatschappij is in ontwikkeling volgens Jensen. De maatschappij draait tegenwoordig niet alleen meer om informatie, maar ook om emotie. Organisaties kunnen overleven door in te spelen op de behoefte aan emotie. Door met verhalen te werken. De inhoud van het verhaal weerspiegelt waarden, normen en een levensstijl. Verhalen voor zien in de sociale en emotionele behoeften van mensen (zowel medewerkers als klanten). Het hoofddoel van organisaties wordt het vertellen van een verhaal, het product geeft het verhaal een concrete vorm en komt daarmee eigenlijk op de tweede plaats. Jensen voorziet zes thema's waarop verhalen kunnen worden gebaseerd en waaraan behoefte is:
- avonturen te koop
- markt voor saamhorigheid, vriendschap en liefde
- verzorgingsmarkt
- Wie-ben-ik-markt
- markt voor gemoedrust
- markt voor overtuigingen
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books