Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Het complete handboek actiemarketing

Over het opzetten en uitvoeren van promotionele acties

Specificaties
Paperback, 269 blz. | Nederlands
Pearson Education NL | 1e druk, 2011
ISBN13: 9789043023443
Rubricering
Juridisch : Management
Pearson Education NL 1e druk, 2011 9789043023443
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Drie halen, twee betalen
Check je unieke nummer
Spaar alle plaatjes
Niet goed, geld terug
Klantenkaart
Zomerkorting

Bovenstaande lijst kan veel langer, want actiemarketing omvat een breed scala aan technieken die allemaal gericht zijn op het tijdelijk extra stimuleren van de verkoop. Ze bieden de consument soms verbazingwekkend veel voordeel.

De kunst bij actiemarketing is om te weten wat u wilt, te beseffen hoe het slagveld dat u gaat betreden eruitziet en vervolgens te bedenken wat de beste strategie is. Die strategie moet u met ijzeren discipline tot uitvoer brengen met de beste wapens die tot uw beschikking staan. In 'Het complete handboek actiemarketing' komen alle facetten van actiemarketing aan bod in een evenwichtige combinatie van praktische ervaringen en theoretische kennis. Van actiemarketing tot actiehandling en van inzet van social media tot de samenwerking tussen fabrikant en winkelier.

Specificaties

ISBN13:9789043023443
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:269
Druk:1
Verschijningsdatum:13-10-2011
Hoofdrubriek:Management

Expertrecensies (1)

recensie
Wie maakt me los!
Pierre de Winter | 9 november 2011
In Het complete handboek actiemarketing leert marketingadviseur Ed van Eunen ons de fijne kneepjes van het vak. Kortingskaarten, flippo’s en coupons, allemaal passeren ze de revue in dit heldere boek voor iedereen die zijn omzet een incidentele por in de goede richting wil geven.
Lees verder

Over Ed van Eunen

Ed van Eunen (1947) werkte in de reclame, in het marktonderzoek en is sinds 1980 sales promotion adviseur. Hij is op dit gebied een van de belangrijkste Nederlandse autuers en schreef vele boeken en artikelen over verkoopacties. Hij is adviseur van een aantal ondernemingen.

Andere boeken door Ed van Eunen

Inhoudsopgave

Voorwoord

1. plaats en rol van actiemarketing
2. Actiemarketingstrategie
3. Prijskortingen
4. Premiums
5. Spaaracties en loyaliteitsacties
6. Kansacties
7. Overige actiemarketing-technieken
8. Uitvoering en evaluaties van actiemarketingprojecten
9. Communicatie van actiemarketingactiviteiten

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Het complete handboek actiemarketing