Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Juridische boeken
Alle juridische boeken
  • Aanbestedingsrecht
  • Aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
  • Accountancy
  • Algemeen juridisch
  • Arbeidsrecht
  • Bank- en effectenrecht
  • Bestuursrecht
  • Bouwrecht
  • Burgerlijk recht en procesrecht
  • Europees-internationaal recht
  • Fiscaal recht
  • Gezondheidsrecht
  • Insolventierecht
  • Intellectuele eigendom en ict-recht
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Milieu- en omgevingsrecht
  • Notarieel recht
  • Ondernemingsrecht
  • Pensioenrecht
  • Personen- en familierecht
  • Sociale zekerheidsrecht
  • Staatsrecht
  • Strafrecht en criminologie
  • Vastgoed- en huurrecht
  • Vreemdelingenrecht
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Productaanvraag Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
010-4091959
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4091959
Boeken Strategisch management Nieuwe producten en diensten bedenken - versie 3.0 (innovatie)
Nieuwe producten en diensten bedenken - versie 3.0 (innovatie)
Gijs van Wulfen

Gijs van Wulfen is wereldwijd een autoriteit op het gebied van design thinking en innovatie. Thinkers360 benoemt hem als de Nummer 1 Influencer op het gebied van Design Thinking ter wereld in 2024.

In zijn nieuwste baanbrekende boek 'Doorbreek Innovatiebarriëres' geeft Gijs iedereen die durft te innoveren de kracht en tools om management buy-in te vergroten met vijftien bewezen strategiën.

Meer over Gijs van Wulfen
Gijs van Wulfen: ‘Anders is de kern van innovatie’ Erik de Vries 29 mei 2012 Gijs van Wulfen schreef in 2006 een eerste versie van zijn boek Nieuwe producten en diensten bedenken. Hierin liet hij Nederland kennismaken met innovatie via de ‘VOORT-methode’. Inmiddels ligt de nieuwste versie in de winkel: Nieuwe producten en diensten bedenken - versie 3.0. Lees het volledige artikel
Gijs van Wulfen

Nieuwe producten en diensten bedenken - versie 3.0 (innovatie)

de VOORT innovatiemethode

Specificaties
Gebonden, 280 blz. | Nederlands
Pearson Education NL | 1e druk, 2012
ISBN13: 9789043025195
Rubricering
Juridisch : Management
Pearson Education NL 1e druk, 2012 9789043025195
Dit product is niet leverbaar
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Wilt u uw productideeën tot een succes maken bij collega's, directie en klanten? Dan biedt de bewezen, effectieve VOORT-innovatiemethode uitkomst. In de geactualiseerde editie van 'Nieuwe producten en diensten bedenken' maakt u kennis met de unieke methode en leert u aantrekkelijke productideeën te ontwikkelen, uit te werken en geaccepteerd te krijgen door alle betrokkenen.

In het boek wordt het stappenplan VOORT - Vertrekken, Ontdekken, Ontwikkelen,
Reflecteren en Terugkeren - uitvoerig besproken. Elke fase bevat een aantal aantrekkelijke praktijkcases, waaronder 'Libelle Academy' en 'Work4Woman', welke zijn ontstaan met behulp van de VOORT-innovatiemethode. Ook is er meer aandacht voor nuttige tools en tips voor projectleiders en facilitators.

De huidige digitalisering leidt ertoe dat in de praktijk steeds meer digitale innovatietools worden gebruikt, zoals crowdsourcing. Ook deze tools worden in het boek op praktische wijze besproken.

Specificaties

ISBN13:9789043025195
Trefwoorden:marketing, innovatie, creativiteit, productontwikkeling, brainstormen, productontwerp, design
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:280
Uitgever:Pearson Education NL
Druk:1
Verschijningsdatum:27-1-2017
Hoofdrubriek:Management

Expertrecensies (3)

recensie
Nieuwe producten en diensten bedenken - versie 3.0 (innovatie)
Jan Jacob Bos | 9 juli 2012
De hoefsmid is eeuwenlang een veelvoorkomend beroep geweest. Nu is het vooral nostalgie. U realiseert zich misschien niet elke dag dat aan de producten of diensten die u nu aanbiedt vroeg of laat ook te weinig behoefte zal bestaan om het bestaansrecht van uw organisatie aan te ontlenen. U zult dan moeten innoveren. Dat betekent echter niet altijd dat u iets nieuws voor 'de wereld' hoeft te creëren. U kunt ook nieuwe paden inslaan voor uw organisatie. Realiseert u zich wel dat tegenwoordige producten en diensten het meestal niet meer zo lang uithouden als het beroep van hoefsmid ooit? Aan de slag dus!
Lees verder
recensie
Nieuwe producten en diensten bedenken - versie 3.0 (innovatie)
Martijn Anderson | 27 juni 2012
Het boek 'Nieuwe producten en diensten bedenken' van Gijs van Wulfen vormt een compleet naslagwerk voor wie zijn of haar product wil vernieuwen of een geheel nieuw product wil ontwikkelen. Rode draad vormt de VOORT-innovatiemethode. Het geheel is rijkelijk geïllustreerd met praktijkvoorbeelden en –ervaringen.
Lees verder
recensie
Nieuwe producten bedenken
Eric van Arendonk | 22 september 2006
'Nieuwe producten bedenken' luidt de zeer concrete titel die Gijs van Wulfen aan zijn boek heeft meegegeven. Een titel die het boek volledig waarmaakt. Ook de ondertitel, 'Een praktische reisgids voor organisaties die willen groeien', wordt helemaal waar gemaakt. Op het omslag staat een gloeilamp afgebeeld waarin geen gloeidraad zit, maar een brandende kaars. Een treffende beeltenis voor de inhoud: innovatief, verrassend, en met de nodige humor.
Lees verder

Over Gijs van Wulfen

‘Innovatie stopt niet bij de eerste Nee. Dan begint het pas’! Gijs van Wulfen is wereldwijd een autoriteit op het gebied van design thinking en innovatie. Thinkers360 benoemt hem als de Nummer 1 Influencer op het gebied van Design Thinking ter wereld in 2024. Hij is de grondlegger van de ‘FORTH innovation method’, een beproefde innovatiemethode die op zes continenten wordt toegepast en in Nederland bekend staat als de VOORT innovatiemethodiek, uit zijn bestseller ‘De Innovatie Expeditie’. In 2006 kwam zijn boek ‘Nieuwe Producten en Diensten Bedenken’ uit, de eerste van inmiddels zeven boeken over hoe je innovatie het beste kunt starten. Gijs is keynote speaker bij grote internationale evenementen. Zo was hij keynote spreker bij de ‘Turkish Innovation Week’ in Istanbul, bij ‘Product Innovation’ Berlin, en op de ‘Foresight Day van NTTDATA’ in Tokyo. En faciliteert hij innovatieworkshops voor 3M in de Verenigde Staten, DuPont in Engeland, AIRBUS in Frankrijk, en NEC in Japan. Gijs z’n lezingen zijn praktisch, informeel, vol humor en entertainment. Zijn boek ‘Het Innovatiedoolhof’ is bekroond als Managementboek van het Jaar 2017. In zijn nieuwste baanbrekende boek 'Doorbreek Innovatiebarriëres' geeft Gijs iedereen die durft te innoveren de kracht en tools om de belangrijkste obstakels voor innovatie uit de weg te ruimen. Je leert vijftien strategiën hoe je de management buy-in van jouw managers en investeerders wint om jouw visie en dromen te verwezenlijken. 

Andere boeken door Gijs van Wulfen

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden

VOORT werkt!
Vetscheef!
Innoveer zelf

1. Lastig begin van innovatie
2. Succesfactoren voor ideation
3. VOORT innovatiemethode
4. Vertrekken
5. Ontdekken
6. Ontwikkelen
7. Reflecteren
8. Terugkeren
9. Realisatie

Bijlagen
Verklarende woordenlijst
Literatuur
Index

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • The Innovation Expedition
    Gijs van Wulfen
    The Innovation Expedition
    € 34,99
  • Inspiration for Innovation
    Gijs van Wulfen
    Inspiration for Innovation
    € 14,99
  • Breaking innovation Barriers
    Gijs van Wulfen
    Breaking innovation Barriers
    € 23,99
  • De Innovatie Expeditie
    Gijs van Wulfen
    De Innovatie Expeditie
    € 42,99
  • Het innovatiedoolhof
    Gijs van Wulfen
    Het innovatiedoolhof
    € 39,99
  • Doorbreek innovatiebarrières
    Gijs van Wulfen
    Doorbreek innovatiebarrières
    € 26,99

Net verschenen

Rubrieken

  • aanbestedingsrecht
  • aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
  • accountancy
  • algemeen juridisch
  • arbeidsrecht
  • bank- en effectenrecht
  • bestuursrecht
  • bouwrecht
  • burgerlijk recht en procesrecht
  • europees-internationaal recht
  • fiscaal recht
  • gezondheidsrecht
  • insolventierecht
  • intellectuele eigendom en ict-recht
  • management
  • mens en maatschappij
  • milieu- en omgevingsrecht
  • notarieel recht
  • ondernemingsrecht
  • pensioenrecht
  • personen- en familierecht
  • sociale zekerheidsrecht
  • staatsrecht
  • strafrecht en criminologie
  • vastgoed- en huurrecht
  • vreemdelingenrecht
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bestellen en retourneren

Bezoekadres

Jan van Galenstraat 7
3115 JG  Schiedam

Postadres

Postbus 231
3100 AE  Schiedam
De expert in juridische vakliteratuur
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Nieuwe producten en diensten bedenken - versie 3.0 (innovatie)

        Nieuwe producten en diensten bedenken - versie 3.0 (innovatie)
        Gijs van Wulfen
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Nieuwe producten en diensten bedenken - versie 3.0 (innovatie)

        Verwijder uw beoordeling