Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 75% korting

Effectief CRM implementeren (1e druk 2003)

Voorbij de hype

Specificaties
Gebonden, 158 blz. | Nederlands
Ten Hagen Stam Uitgevers | 1e druk, 2003
ISBN13: 9789044007176
Rubricering
Ten Hagen Stam Uitgevers 1e druk, 2003 9789044007176
Onderdeel van serie ICT bibliotheek
Dit product is niet leverbaar
VOORDEEL - 75% korting

Samenvatting

Customer Relationship Management (CRM) is geen doel, maar een reis. Het leren doorgronden van de relatiemarketingconcepten is vaak de eerste stap in de CRM-reis. Het gaat immers vooral om het aantrekken en behouden van prospects en klanten. Door de grote zichtbaarheid van CRM in de organisatie en de vaak grote druk om toch vooral sneller dan de concurrentie CRM in te voeren, is het goed en beheersbaar managen van projecten van groot belang.

'Welke tactieken en CRM-strategieën gebruiken bedrijven om hun investeringen in CRM te rechtvaardigen?', 'Wat zijn kritische succesfactoren, valkuilen en maatregelen bij CRM-projecten?' 'Hoe pakt u de kernproblemen bij de implementatie van CRM in de organisatie aan en wat zijn de gevolgen voor de organisatie-inrichting?'. Dit zijn enkele voorbeelden van vraagstukken waarmee velen in de dagelijkse praktijk van het bedrijfsleven worstelen of waar zij in de nabije toekomst tegenaan zullen lopen. Dit boek biedt inzicht in oplossingen voor ICT-professionals die betrokken zijn bij de realisatie van CRM. De ervaringen uit de praktijk, de valkuilen en successen staan in dit boek centraal. Vanuit deze ervaring zijn do's en don'ts, tips en trucs, maar ook 'het hoe' van succesvol implementeren en controleren van CRM-projecten afgeleid.

Specificaties

ISBN13:9789044007176
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:158
Druk:1

Expertrecensies (1)

recensie
Effectief CRM implementeren
Rob Beltman | 7 juni 2004
In de nadagen van de echte hype rond Customer Relationship Management (CRM) kijken Jan Willem Rietdijk en Wichard Steenbakkers (beiden werkzaam bij Ordina) in dit boek uit de reeks 'ICT bibliotheek' naar de Kritische Succes Factoren voor het implementeren van CRM.
Lees verder

Inhoudsopgave

Ten geleide
Voorwoord
Leeswijzer

Deel 1 - Inleiding

1. Op weg naar klant-en-trouw

Deel 2 - Strategie en systemen

2. CRM-strategieaspecten
3. Wat zijn CRM-systemen?

Deel 3 - Implementatie

4. Een gezonde business case voor CRM
5. CRM-implementatieaanpak

Deel 4 - Toekomst

6. CRM-trends en -ontwikkelingen

Bijlagen

Literatuur
Dankwoord
Over de auteurs
Register

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Effectief CRM implementeren (1e druk 2003)