

Xavier van Leeuwe (1975) leidt de afdeling Consumenten bij Mediahuis, waar hij verantwoordelijk is voor het welzijn van ruim tweehonderd medewerkers en het genereren van voldoende inkomsten.
Meer over de auteursThe Human Touch
Improving Resilience and Agility in Organizations Step-by-Step
Samenvatting
Two young media executives knew their organisation faced epic change – or a swift collapse. They deftly applied smart data and technology, but the quantum leap lay elsewhere: in the connections between people, within and beyond their companies.
Xavier van Leeuwe and Matthijs van de Peppel describe their journey, as adventurers and raconteurs, dreamers and learners. How they and their teams ventured to greater heights, and built robust client relationships. In The Human Touch, they share the experiences they gathered, the insights gained, the inspiration found in literature and the tools they mastered.
'A brilliant, practical manual on how to cope with disruption, based on culture and being human. An absolute must.' - Peter Hinssen, serial entrepreneur, CEO of Nexxworks and author of The Day After Tomorrow
'The authors do an excellent job of joining together their personal experiences with an anthology of modern management theories and modelling.' - Robert-Jan van Berckel, People Partner Northern Europe, Google
Trefwoorden
organisatiecultuur verbinding verandermanagement leiderschap mediasector medewerkersbetrokkenheid klantrelaties missie disruptie wendbaar weerbaar digitale transformatie klantgerichtheid mensgerichte benadering organisatieverandering persoonlijk leiderschap datagestuurd werken organisatieontwikkeling management relatie-economie praktische tools motivatie journalistiek innovatie strategisch management talentontwikkeling personeelsmanagement mediamanagement bedrijfscultuur adaptive leadership
Trefwoorden
Specificaties
Over Matthijs van de Peppel
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Inleiding: wat de mediasector je kan
leren over disruptie
Opbouw van dit boek
Deel I – Organisatiecultuur
1. De missie als basis
2. Verbinden met de ander
3. De hele organisatie verbinden
Deel II – Medewerkers
4. De juiste medewerkers
5. Gemotiveerde medewerkers
Deel III – Klanten
6. De juiste klanten
7. Betrokken klanten
De verbinding gaande houden
Meer inspiratie
Over de auteurs
Bronnen
Anderen die dit e-book kochten, kochten ook
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht