
Lees verder
De tijd is gekomen voor een radicale paradigmaverschuiving in het huidige merkenmanagement. Waar in het verleden leek of merken zich hoofdzakelijk concentreerde op het vervullen van hedonistische individuele behoeften, wordt het steeds duidelijker dat mensen wachten op merken die hen helpen anderen te helpen. Deze zogenaamde 'Zinvolle Prosocial Brands' helpen bij de vervulling van een sterke fundamentele en groeiende behoefte: de noodzaak om een zinvol leven te leven.
Dit boek, gebaseerd op uitgebreid onderzoek van de 16 grootste economieën in de wereld, onthult nieuwe inzichten en bevat praktische kennis waarmee u uw merk kunt laten groeien én een positieve impact op onze wereld kunt bewerkstelligen.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books