Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

How Advertising Will Heal the World and Your Business

Specificaties
Paperback, 159 blz. | Engels
Free Musketeers | 1e druk, 2011
ISBN13: 9789048419272
Rubricering
Juridisch : Management
Free Musketeers 1e druk, 2011 9789048419272
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

De tijd is gekomen voor een radicale paradigmaverschuiving in het huidige merkenmanagement. Waar in het verleden leek of merken zich hoofdzakelijk concentreerde op het vervullen van hedonistische individuele behoeften, wordt het steeds duidelijker dat mensen wachten op merken die hen helpen anderen te helpen. Deze zogenaamde 'Zinvolle Prosocial Brands' helpen bij de vervulling van een sterke fundamentele en groeiende behoefte: de noodzaak om een zinvol leven te leven.

Dit boek, gebaseerd op uitgebreid onderzoek van de 16 grootste economieën in de wereld, onthult nieuwe inzichten en bevat praktische kennis waarmee u uw merk kunt laten groeien én een positieve impact op onze wereld kunt bewerkstelligen.

Specificaties

ISBN13:9789048419272
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:159
Druk:1
Verschijningsdatum:31-5-2011
Hoofdrubriek:Management

Expertrecensies (1)

recensie
How Advertising Will Heal the World and Your Business
Max Kohnstamm | 9 april 2013
Mark Woerde heeft een bijzonder boek geschreven. De auteur predikt met passie voor een fundamentele ommezwaai in het marketingdenken. Het boek is een pleidooi voor 'prosocial behaviour' van bedrijven, ofwel een pleidooi voor 'prosociale merken'. Nu zult u misschien denken: leuk allemaal, maar wat levert 'prosociaal gedrag' mij in dit hedonistische tijdperk op? De hedendaagse consument is toch alleen uit op zijn eigen genot, naar directe lustbevrediging in de stijl van DSK, dus hoe zo leuk 'prosociaal' merkje spelen? L'Oreal because you deserve it, dat werkt pas goed!
Lees verder

Inhoudsopgave

The book in 2.5 pages
Preface

1. The meaning of life
2. Companies, brands and meaning
3. Building Meaningful Prosocial Brands
4. Let's do this together
5. Research design

Notes and references
Acknowledgements
About the author

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        How Advertising Will Heal the World and Your Business