Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Hoe haal ik het beste uit mijn werk?

Negen competenties om te schitteren op kantoor

Specificaties
Ingenaaid, 246 blz. | Nederlands
BIM Media BV | 1e druk, 2004
ISBN13: 9789052614885
Rubricering
Juridisch : Management
BIM Media BV 1e druk, 2004 9789052614885
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Het valt tegenwoordig niet mee om succes te hebben in uw werk en er plezier aan te beleven. Het draait allemaal om verandering en snelheid. Bedrijven slanken af, letten scherp op de kosten en de werkdruk neemt steeds verder toe. Er zijn minder zekerheden, u mag al blij zijn dat u werk hebt. In zo'n situatie vindt u weinig voldoening. U wordt langzaam meegezogen door taken die eigenlijk niet bij uw werk horen, of die niet overeenkomen met uw eigen doelen. U wilt eigenlijk meer tijd voor uw eigen werk, uzelf en uw gezin - uw eigen leven.

Voldoening vinden in uw werk betekent dat u plezier moet hebben in wat u doet en dat u goed bent in wat u doet. U moet een gevoel hebben van waardering, succes en balans. Wanneer u uw werk af hebt en u op tijd naar huis kunt gaan, heeft u alles onder controle. Onmogelijk? Helemaal niet. In 'Hoe haal ik het beste uit mijn werk?' laat Julie Morgenstern zien met welke nieuwe vaardigheden en technieken u dit kunt bereiken. Aan de orde komen onder meer:

- balans tussen werk en privé
- een ondernemende instelling
- de belangrijkste taken kiezen
- tijd creëren om dingen te doen
- tijdvreters beheersen
- organiseren met de snelheid van verandering
- delegeren
- goed samenwerken
- uw waarde benutten

Dankzij de persoonlijke benadering, geïllustreerd met veel echte voorbeelden, 'ja maar'-kaders en tips voor managers, kunt u zich de competenties van binnenuit eigen maken, zodat u weer voldoening vindt in uw werk en een goede balans tussen werk en privé.

Specificaties

ISBN13:9789052614885
Taal:Nederlands
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:246
Uitgever:BIM Media BV
Druk:1
Hoofdrubriek:Management

Expertrecensies (1)

recensie
Hoe haal ik het beste uit mijn werk?
Michiel Soeters | 7 april 2005
In dit tijdperk van burnout en chronisch vermoeidheids syndroom is er een haast onstuitbare stroom zelfhulpboeken op gang gekomen. Velen volgden ook al cursussen time management en investeerden in papieren en elektronische organisers.
Lees verder

Over Julie Morgenstern

Julie Morgenstern is oprichter en eigenaar van Julie Morgenstern's Professional Organizers en helpt mensen en bedrijven bij het op orde brengen van hun omgeving en tijdsbesteding, zodat ze meer kunnen doen in minder tijd. Sinds 1989 hebben Julie en haar medewerkers rommelige huizen, kantoren en agenda's gereorganiseerd voor uiteenlopende bedrijven zoals American Express, IKEA, Sony Music, en Time Warner.

Andere boeken door Julie Morgenstern

Inhoudsopgave

Inleiding - Welkom in de nieuwe wereld van het werk

Zelfonderzoek - Ligt het aan u, of ligt het aan hen?

Competenties

1. Zorg voor een goede balans werk/privé-leven
2. Leer denken als een ondernemer
3. Kies de belangrijkste taken
4. Maak tijd om dingen gedaan te krijgen
5. Pas op de kleintjes
6. Organiseren in het tempo van de veranderingen
7. Leren delegeren
8. Werk goed met anderen samen
9. Gebruik uw waarde

Index

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Hoe haal ik het beste uit mijn werk?