VOORDEEL - 70% korting

1 to 1 - The essence of Retail Branding and Design

Specificaties
Gebonden, 240 blz. | Engels
BIS Publishers BV | 2e druk, 2013
ISBN13: 9789063692643
Rubricering
Juridisch : Management
BIS Publishers BV 2e druk, 2013 9789063692643
Laatste exemplaar! Op=Op!
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
39,-
11,95
VOORDEEL - 70% korting

Samenvatting

Dit boek gaat over alle facetten van retail branding, van formuleontwikkeling die rekening houdt met alle factoren die van invloed zijn op het winkelen tot de 1 op 1 relatie met de klant.

Dit is de opvolger van Michel van Tongeren's succesvolle eerste boek, Retail Branding. Nu gaat hij vooral in op hoe retailers continu alert kunnen zijn op veranderingen en kansen in de markt, hoe u een diep inzicht kunt krijgen in uw merk en hoe u dit vervolgens kunt vertalen naar een perfect opererende winkelformule.

Het boek is een praktische handleiding voor retailers, mensen die een winkel willen beginnen en studenten. Het is relevant voor zowel fysieke winkels als online retail en inspirerend door de vele voorbeelden en modellen en natuurlijk omdat het heel veel onthult over onze favoriete hobby: winkelen!

Oorspronkelijk opgeleid als industrieel ontwerper aan de Gerrit Rietveld Academie, is Michel van Tongeren met twee anderen het bedrijf SVT Branding + Design Group begonnen. Nu, na bijna 25 jaar, is SVT een van de top design consultancies, gespecialiseerd in strategic branding en het ontwerpen van retailformules. Als strategy & concept director is hij een veelgevraagde spreker voor seminars, conferenties en universiteiten.­

Specificaties

ISBN13:9789063692643
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:240
Druk:2
Verschijningsdatum:5-2-2013
Hoofdrubriek:Management

Over Michel van Tongeren

Oorspronkelijk opgeleid als industrieel ontwerper aan de Gerrit Rietveld Academie, is Michel van Tongeren met twee anderen het bedrijf SVT Branding + Design Group begonnen. Nu, na bijna 25 jaar, is SVT een van de top design consultancies, gespecialiseerd in strategic branding en het ontwerpen van retailformules. Als strategy & concept director is hij een veelgevraagde spreker voor seminars, conferenties en universiteiten.

Andere boeken door Michel van Tongeren

Inhoudsopgave

1. Design and retail design
2. The essence of retail
3. Retail platform development model
4. The everchanging world
5. The consumer
6. Branding and retail branding
7. Retail brand development
8. Designing the formula
9. The customer journey
10. Retail complexity

Models

Net verschenen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        1 to 1 - The essence of Retail Branding and Design